Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var ju nästan på g att köpa en i början av sommaren å sen tog Spara över... fast nu då det låg ännu en ute på säljes så slog Slösa till för det var ju bara meningen att sjalen skulle flytta hit, saknas väl eg bara en zara nu och några trevliga selar så har vi testat det mesta...

Har ju inte hunnit bära i den än men hjälp vilken känsla det var i den sjalen - ska bli så spännande att få testa - dessvärre är inget av barnen på bärhumör just nu .... sjutton gubbar oxå...

och när jag ändå tagit upp utrymme med en ny tråd så fick 07:ans gudmor en liten tjejja inatt och självklart har jag lovat att låna ut sjal, så vad skulle ni föredra att börja med:

En svart tricot slen (som fortfarande är mysesjalen nr1, även om jag inte kan bära i den längre)
eller
En wbs kamava, blir ju fint iom att det är en tjej :-) den är ju svalare också men jag tyckte inte den var lika mycket mys
JinxLinda skrev:Härligt med en ny sjal :vågen: :app:

Jag hade nog velat ha båda om jag hade en pyttis, de kräks en hel del oftast :fnissa:
Mhm den är jättefin nu har jag en sjal i nästan alla regnbågens färger, saknar lila och grön dock... saknar min gröna hoppe....

Jo de gör ju det :-) Fast jag måste ju frälsa henne först att det är underbart att bära å då kanske det blir för mkt om jag kommer släpandes på två sjalar :hmm:
UWO skrev:Så det var till dig den kom? Ellipserna är ju så fiiina!! :love:
Gratulerar! :blommor:
Jo har ju vart sjukt sugen på att testa å färgerna i denna talade till mig ... kändes ju som att sjalen ville hit, två små tjejer att bära på :-)
Tack Sapos å JinxLinda - då blir det den svarta tricot-slen som lånas ut ... å så hoppas vi att hon inser fördelarna med att bära :-) Fast hon har ju vart väldigt nyfiken :-)

Provbar i ellipsen idag :heart: ... eg skulle Mini få ta premiärturen men Liten kom och sträckte händerna mot mig och sa "Bäja saaalen".. så då fick hon bäras, hon gosade in sig och konstaterade förnöjsamt "Illa" :heart:

Åh vad den avlastade bra, en helt annan känsla än de andra sjalarna!

ACS:en är nog fortfarande den jag upplever tunnast och EC:n gosigast, men ellipsen har en annan känsla... sååå spännande :-)
thowida skrev::vågen:
Härligt att du fick en ellips till slut i alla fall.. :heart:
Jo :-) Det kändes ju så nesligt sist då jag skulle vara vuxen och allt... men nuså.. :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?