- tor jul 23, 2009 18:52
Var ju nästan på g att köpa en i början av sommaren å sen tog Spara över... fast nu då det låg ännu en ute på säljes så slog Slösa till för det var ju bara meningen att sjalen skulle flytta hit, saknas väl eg bara en zara nu och några trevliga selar så har vi testat det mesta...
Har ju inte hunnit bära i den än men hjälp vilken känsla det var i den sjalen - ska bli så spännande att få testa - dessvärre är inget av barnen på bärhumör just nu .... sjutton gubbar oxå...
och när jag ändå tagit upp utrymme med en ny tråd så fick 07:ans gudmor en liten tjejja inatt och självklart har jag lovat att låna ut sjal, så vad skulle ni föredra att börja med:
En svart tricot slen (som fortfarande är mysesjalen nr1, även om jag inte kan bära i den längre)
eller
En wbs kamava, blir ju fint iom att det är en tjej
den är ju svalare också men jag tyckte inte den var lika mycket mys
Har ju inte hunnit bära i den än men hjälp vilken känsla det var i den sjalen - ska bli så spännande att få testa - dessvärre är inget av barnen på bärhumör just nu .... sjutton gubbar oxå...
och när jag ändå tagit upp utrymme med en ny tråd så fick 07:ans gudmor en liten tjejja inatt och självklart har jag lovat att låna ut sjal, så vad skulle ni föredra att börja med:
En svart tricot slen (som fortfarande är mysesjalen nr1, även om jag inte kan bära i den längre)
eller
En wbs kamava, blir ju fint iom att det är en tjej

4-barnsmamma, flickor Stora -99, Mellan -07,Lill -08 och Mini aug -14