Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Indah skrev:
thowida skrev: :floet2: :ooops:
Va! Har du också beställt en?? Eller menar du något annat?
Jag velade när de skulle förhandsboka så de hann ta slut, men nu fanns de ju till att köpa.. :vågen:
Ni som har fått era Symphuo eller beställt någon annan Girasol från Slingomama. Har ni fått paketet i brevlådan, en avi till posten eller har någon budfirma lämnat det hos er?
Jag fick den inte i dag Bild
JinxLinda skrev:För mig när jag beställde från slingomama, så skickades den på fredag tidig eftermiddag, och jag hade den i lådan på tisdag (förmiddag)
legenden29 skrev:Jag fick hämta paketet på posten denna gång men förra gången jag beställde därifrån så kom det med bud.
Så det verkar vara lite olika på hur man får paketet. JinxLinda i brevlådan och legenden29 på posten samt bud. Hm, jag brukar få paket i lådan om det inte är på tok för stora paket, då blir det avi för att hämta ut på posten. Men om du, JinxLinda, fick paketet i brevlådan så borde jag också få det.
Och jag borde få det imorgon, annars :evil:
Indah skrev:Ni som har fått era Symphuo eller beställt någon annan Girasol från Slingomama. Har ni fått paketet i brevlådan, en avi till posten eller har någon budfirma lämnat det hos er?
Jag fick den inte i dag Bild
Fick paketet i brevlådan. :)
Jamen då så, majoriteten verkar ha fått den i brevlådan och iom att jag brukar få det så räknar jag kallt med att den ligger i min brevlåda imorgon.
Hur kan man bli så här otålig? Jag är ju värre än barna...
Bild Jag vet inte vad jag gör om jag inte får sjalen imorgon Bild Bild Bild
Jag har faktiskt varit ganska tålmodig....men...vi får se...posten brukar komma vid 11:30 ungefär Bild
Indah skrev:Bild Jag vet inte vad jag gör om jag inte får sjalen imorgon Bild Bild Bild
Jag har faktiskt varit ganska tålmodig....men...vi får se...posten brukar komma vid 11:30 ungefär Bild
Förstår dig ;)

Vi får posten mellan tio och elva, ska bli spännande att se om min finns i lådan också
Indah skrev:Bild Jag vet inte vad jag gör om jag inte får sjalen imorgon Bild Bild Bild
Håller alla tummar jag har!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?