Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
disavi skrev:slingomama igenJinxLinda skrev:vartifrån?![]()
Nu har jag råkat klicka köp
Indah skrev:Jag velade när de skulle förhandsboka så de hann ta slut, men nu fanns de ju till att köpa..thowida skrev:Va! Har du också beställt en?? Eller menar du något annat?![]()
JinxLinda skrev:För mig när jag beställde från slingomama, så skickades den på fredag tidig eftermiddag, och jag hade den i lådan på tisdag (förmiddag)
legenden29 skrev:Jag fick hämta paketet på posten denna gång men förra gången jag beställde därifrån så kom det med bud.Så det verkar vara lite olika på hur man får paketet. JinxLinda i brevlådan och legenden29 på posten samt bud. Hm, jag brukar få paket i lådan om det inte är på tok för stora paket, då blir det avi för att hämta ut på posten. Men om du, JinxLinda, fick paketet i brevlådan så borde jag också få det.
Indah skrev:Ni som har fått era Symphuo eller beställt någon annan Girasol från Slingomama. Har ni fått paketet i brevlådan, en avi till posten eller har någon budfirma lämnat det hos er?Fick paketet i brevlådan.
Jag fick den inte i dag
Indah skrev:Förstår digJag vet inte vad jag gör om jag inte får sjalen imorgon
![]()
![]()
Jag har faktiskt varit ganska tålmodig....men...vi får se...posten brukar komma vid 11:30 ungefär
Indah skrev:Håller alla tummar jag har!Jag vet inte vad jag gör om jag inte får sjalen imorgon
![]()
![]()
Jag har faktiskt varit ganska tålmodig....men...vi får se...posten brukar komma vid 11:30 ungefär
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?