Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Elin skrev:en ursäkta migBra idé! Måste bara kläcka bebis först...
är inte detta en rent ut sagt dåligt knuten trikåare? varför ens ha med en sån bild på hemsidan? Droppen skicka in en bild på dig själv och gör en Jennelii
Cosmos skrev:Jag är helt ny på detta forum.....såg inläggen om Lovey Dude sjalarnaJag har köpt en sådan från Bybeon.se och måste bara berätta hur mycket jag och min Vilja älskar den!! Helt suverän! Hade också funderingar på att köpa en från USA, men jag och mannen kom överens om att visst kunde det bli lite billigare(inte så mkt dock med tullen).Men det känns ändå skönare/safare att köpa från Sverige. Om något skulle gå fel. Har dessutom handlat ganska många ggr från Bybeon-och vi är lika nöjda varje gång. Tror att jag såg att dom låg på Rea där också...så vi funderar på att passa på och köpa en till
![]()
Droppen skrev:IED skrev:Det blev ca 930:- för två sjalar och frakt. Sen hur mycket som tillkommer här i Sverige vet jag inte riktigt men några hundra blir det iaf. Kan rapportera sen.Droppen skrev:Hoppsan, nu har jag beställt två st direkt från Lovey Duds i USA.Vad blir det för pris?![]()
Bra pris även om det blir moms och tull på det.
he77na skrev:OJ hjälp, nu drabbades jag ju av akut akut habegär, tur att min lillkorv är lite för tung för att bära i trikå... men man kanske skulle köpa och ha bara sådär ifall attDu läser mina tankar.
IED skrev:www.loveyduds.etsy.comDroppen skrev:IED skrev:Det blev ca 930:- för två sjalar och frakt. Sen hur mycket som tillkommer här i Sverige vet jag inte riktigt men några hundra blir det iaf. Kan rapportera sen.Droppen skrev:Hoppsan, nu har jag beställt två st direkt från Lovey Duds i USA.Vad blir det för pris?![]()
Gör gärna det, vilken sida var det du beställde ifrån?
Cosmos skrev:Jag är helt ny på detta forum.....såg inläggen om Lovey Dude sjalarnaHej och välkommen hit!Jag har köpt en sådan från Bybeon.se och måste bara berätta hur mycket jag och min Vilja älskar den!! Helt suverän! Hade också funderingar på att köpa en från USA, men jag och mannen kom överens om att visst kunde det bli lite billigare(inte så mkt dock med tullen).Men det känns ändå skönare/safare att köpa från Sverige. Om något skulle gå fel. Har dessutom handlat ganska många ggr från Bybeon-och vi är lika nöjda varje gång. Tror att jag såg att dom låg på Rea där också...så vi funderar på att passa på och köpa en till
![]()
Droppen skrev:IED skrev:http://www.loveyduds.etsy.comDroppen skrev:IED skrev:Det blev ca 930:- för två sjalar och frakt. Sen hur mycket som tillkommer här i Sverige vet jag inte riktigt men några hundra blir det iaf. Kan rapportera sen.Droppen skrev:Hoppsan, nu har jag beställt två st direkt från Lovey Duds i USA.Vad blir det för pris?![]()
stooort urval!
IED skrev:I will!Droppen skrev:IED skrev:http://www.loveyduds.etsy.comDroppen skrev:IED skrev:Det blev ca 930:- för två sjalar och frakt. Sen hur mycket som tillkommer här i Sverige vet jag inte riktigt men några hundra blir det iaf. Kan rapportera sen.Droppen skrev:Hoppsan, nu har jag beställt två st direkt från Lovey Duds i USA.Vad blir det för pris?![]()
stooort urval!Hjälp vad många att välja på.
Uppdatera mig gärna hur det går med pris,frakt , tull och leveranstid så får jag se om det blir denna månad eller nästa som jag kommer klicka på köp.
Droppen skrev:IED skrev:I will!Droppen skrev:IED skrev:http://www.loveyduds.etsy.comDroppen skrev:IED skrev:Det blev ca 930:- för två sjalar och frakt. Sen hur mycket som tillkommer här i Sverige vet jag inte riktigt men några hundra blir det iaf. Kan rapportera sen.Droppen skrev:Hoppsan, nu har jag beställt två st direkt från Lovey Duds i USA.Vad blir det för pris?![]()
stooort urval!Hjälp vad många att välja på.
Uppdatera mig gärna hur det går med pris,frakt , tull och leveranstid så får jag se om det blir denna månad eller nästa som jag kommer klicka på köp.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?