Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Droppen
Elin skrev:en ursäkta mig

är inte detta en rent ut sagt dåligt knuten trikåare? varför ens ha med en sån bild på hemsidan? Droppen skicka in en bild på dig själv och gör en Jennelii :vågen:
Bild
Bra idé! Måste bara kläcka bebis först... :roll:
Av Cosmos
Jag är helt ny på detta forum.....såg inläggen om Lovey Dude sjalarna :tumup: Jag har köpt en sådan från Bybeon.se och måste bara berätta hur mycket jag och min Vilja älskar den!! Helt suverän! Hade också funderingar på att köpa en från USA, men jag och mannen kom överens om att visst kunde det bli lite billigare(inte så mkt dock med tullen).Men det känns ändå skönare/safare att köpa från Sverige. Om något skulle gå fel. Har dessutom handlat ganska många ggr från Bybeon-och vi är lika nöjda varje gång. Tror att jag såg att dom låg på Rea där också...så vi funderar på att passa på och köpa en till :love:
Av IEDN
Cosmos skrev:Jag är helt ny på detta forum.....såg inläggen om Lovey Dude sjalarna :tumup: Jag har köpt en sådan från Bybeon.se och måste bara berätta hur mycket jag och min Vilja älskar den!! Helt suverän! Hade också funderingar på att köpa en från USA, men jag och mannen kom överens om att visst kunde det bli lite billigare(inte så mkt dock med tullen).Men det känns ändå skönare/safare att köpa från Sverige. Om något skulle gå fel. Har dessutom handlat ganska många ggr från Bybeon-och vi är lika nöjda varje gång. Tror att jag såg att dom låg på Rea där också...så vi funderar på att passa på och köpa en till :love:

Toppen :tumup:

Så om bara min ekonomi håller denna månad kommmer jag trycka på köpknappen annars blir det nästa månad :D
Av IEDN
Droppen skrev:
IED skrev:
Droppen skrev:Hoppsan, nu har jag beställt två st direkt från Lovey Duds i USA. :vågen:
Bra pris även om det blir moms och tull på det. :tumup:
Vad blir det för pris?
Det blev ca 930:- för två sjalar och frakt. Sen hur mycket som tillkommer här i Sverige vet jag inte riktigt men några hundra blir det iaf. Kan rapportera sen. :)

Gör gärna det, vilken sida var det du beställde ifrån?
Av linamh
he77na skrev:OJ hjälp, nu drabbades jag ju av akut akut habegär, tur att min lillkorv är lite för tung för att bära i trikå... men man kanske skulle köpa och ha bara sådär ifall att :app:
Du läser mina tankar.
Användarens profilbild
Av Droppen
IED skrev:
Droppen skrev:
IED skrev:
Droppen skrev:Hoppsan, nu har jag beställt två st direkt från Lovey Duds i USA. :vågen:
Vad blir det för pris?
Det blev ca 930:- för två sjalar och frakt. Sen hur mycket som tillkommer här i Sverige vet jag inte riktigt men några hundra blir det iaf. Kan rapportera sen. :)

www.loveyduds.etsy.com

stooort urval! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Droppen
Cosmos skrev:Jag är helt ny på detta forum.....såg inläggen om Lovey Dude sjalarna :tumup: Jag har köpt en sådan från Bybeon.se och måste bara berätta hur mycket jag och min Vilja älskar den!! Helt suverän! Hade också funderingar på att köpa en från USA, men jag och mannen kom överens om att visst kunde det bli lite billigare(inte så mkt dock med tullen).Men det känns ändå skönare/safare att köpa från Sverige. Om något skulle gå fel. Har dessutom handlat ganska många ggr från Bybeon-och vi är lika nöjda varje gång. Tror att jag såg att dom låg på Rea där också...så vi funderar på att passa på och köpa en till :love:
Hej och välkommen hit! :D
Jo min första tanke var också att beställa från Bybeon men ändrade mig snabbt när jag såg det enorma utbudet som finns i usa. :tumup:
Av IEDN
Droppen skrev:
IED skrev:
Droppen skrev:
IED skrev:
Vad blir det för pris?

http://www.loveyduds.etsy.com

:siishah: Hjälp vad många att välja på.

Uppdatera mig gärna hur det går med pris,frakt , tull och leveranstid så får jag se om det blir denna månad eller nästa som jag kommer klicka på köp.
Användarens profilbild
Av Droppen
IED skrev:
Droppen skrev:
IED skrev:
Droppen skrev:
IED skrev:
Vad blir det för pris?

Uppdatera mig gärna hur det går med pris,frakt , tull och leveranstid så får jag se om det blir denna månad eller nästa som jag kommer klicka på köp.
I will! :D
Användarens profilbild
Av Maerion
Attans att du är så snabb droppen! Annars hade jag kunnat tänka mig en sambeställning.. ;)
Av IEDN
Droppen skrev:
IED skrev:
Droppen skrev:
IED skrev:
Droppen skrev:
IED skrev:
Vad blir det för pris?

I will! :D
:vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?