- tor jul 16, 2009 21:10
Nu väntar jag tålmodigt på
på den vackra tingest som finns hos er Lundie. 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Lundie skrev:Klart jag ska fota. Är bara lite orolig att fotona ska passa bättre i "visa din värsta knytning tråden". Sjalen är så himla fin och skön och Ebbe mår som en prins i den. Foto kommer i morgon.Men det kan vi ju hjälpa dig med den 5:e huvudsaken är att ni trivs med att försöka..
Lundie skrev:Jag försökte att lägga in bilder men det står att det är fullt i forumet. Ska försöka igen senare.som billaga menar du?
Lundie skrev:Här är vi!
sanna73 skrev:Tack. Jag känner mig riktigt fin i sjalen.vad fina ni när.
thowida skrev:Den är tjock tror jag för jag beställde en havana från Hoppediz..Det var en annan färgkod på förpackningen än den som var i. Skulle det inte vara så?![]()
Ni passar verkligen i den..
Lundie skrev:Det var en orangerandig sjal på förpackningen eller hur?thowida skrev:Den är tjock tror jag för jag beställde en havana från Hoppediz..Det var en annan färgkod på förpackningen än den som var i. Skulle det inte vara så?![]()
thowida skrev:Den är tjock tror jag för jag beställde en havana från Hoppediz..antingen är det en hoppediz eller supertunn hoppediz, så det måste va den tjocka om du inte har koll![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?