Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lundie
Klart jag ska fota. Är bara lite orolig att fotona ska passa bättre i "visa din värsta knytning tråden". Sjalen är så himla fin och skön och Ebbe mår som en prins i den. Foto kommer i morgon.
Av sjaltokan
Lundie skrev:Klart jag ska fota. Är bara lite orolig att fotona ska passa bättre i "visa din värsta knytning tråden". Sjalen är så himla fin och skön och Ebbe mår som en prins i den. Foto kommer i morgon.
Men det kan vi ju hjälpa dig med den 5:e huvudsaken är att ni trivs med att försöka.. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Lundie
Jag försökte att lägga in bilder men det står att det är fullt i forumet. Ska försöka igen senare.
Av Emmiez
Lundie skrev:Jag försökte att lägga in bilder men det står att det är fullt i forumet. Ska försöka igen senare.
som billaga menar du?
det är för att det är för många som lagt in bilder som inte raderas.
det är bättre att du lägger det någon annanstans och länkar in, tex familjebilder, bilddagboken, nån blogg eller så.
Har du bilagor kan du ju radera dom och då borde du kunna lägga in ny bild :D
Av Emmiez
Lundie skrev:Här är vi!
bärbild.jpg
:loving: va fint.
är det en tunn eller tjock hoppe?
Användarens profilbild
Av Lundie
thowida skrev:Den är tjock tror jag för jag beställde en havana från Hoppediz.. :hmm:
Ni passar verkligen i den.. :vågen:
Det var en annan färgkod på förpackningen än den som var i. Skulle det inte vara så? :hmm:
Av sjaltokan
Lundie skrev:
thowida skrev:Den är tjock tror jag för jag beställde en havana från Hoppediz.. :hmm:
Det var en annan färgkod på förpackningen än den som var i. Skulle det inte vara så? :hmm:
Det var en orangerandig sjal på förpackningen eller hur?
Av Emmiez
antingen är det en hoppediz eller supertunn hoppediz, så det måste va den tjocka om du inte har koll :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?