Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
:vågen: :vågen: :vågen:

Idag när jag var och handlade hade jag H i ringsjalen.
Då kommer det fram en främmande kvinna.

Hon: Hon sitter skönt i den där va?
Jag: Ja, det gör hon :D
Hon: Hur knyter du den?
Jag: Just den här behöver man inte knyta, man reglerar den i ringarna här.
Hon: Så härligt att äntligen se någon som bär sitt barn som man ska. Alla vill ju ha sina barn framåtvända nu för tiden.

:app: :app: :app:
Användarens profilbild
Av sanna73
:vågen:

Jag råkade ut för något liknande när jag gick in på stadsbiblioteket idag :D
H satt uppknuten i sjalen på höften och en kvinna stannade mig och frågade om det var svårt att knyta sådär.
Jag förklarade lite och när vi skulle gå vänder sig kvinnan till A som står bredvid och frågar "Har du också fått åka sådär mysigt när du var liten" A svarar såklart "Ja" varpå kvinnan säger "Så tryggt det måste varit för dig" :loving:
Av corona
sanna73 skrev::vågen:

H satt uppknuten i sjalen på höften och en kvinna stannade mig och frågade om det var svårt att knyta sådär.
Jag förklarade lite och när vi skulle gå vänder sig kvinnan till A som står bredvid och frågar "Har du också fått åka sådär mysigt när du var liten" A svarar såklart "Ja" varpå kvinnan säger "Så tryggt det måste varit för dig" :loving:

:vågen: :heart: :app:
Av Emmiez
corona skrev::vågen: :vågen: :vågen:

Idag när jag var och handlade hade jag H i ringsjalen.
Då kommer det fram en främmande kvinna.

Hon: Hon sitter skönt i den där va?
Jag: Ja, det gör hon :D
Hon: Hur knyter du den?
Jag: Just den här behöver man inte knyta, man reglerar den i ringarna här.
Hon: Så härligt att äntligen se någon som bär sitt barn som man ska. Alla vill ju ha sina barn framåtvända nu för tiden.

:app: :app: :app:
vilken kommentar :vågen:

jag fick höra en gång att det va så mysigt att se mig bära Amanda på ryggen, för då tänkte hon på nåt afrikanskt land hon jobbat i där alla bar så.
sanna73 skrev::vågen:

:heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:love:
Användarens profilbild
Av Diesel
Jag fick också en härlig kommentar i mataffären förut i veckan - det var en äldre dam som passerade oss, tittade uppskattande och sa "-Men vad praktiskt för mamman, och så skönt för barnet!" :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Blev stirrad på i mataffären igår av flera. En kvinna tom vände sig om och stirrade när hon gick förbi. J myste ner sig i bårpåsen och somnade sittande i den på min höft :heart: Jättemysigt men det börjar bli tungt nu...

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?