Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
:vågen: :vågen: :vågen:

Idag när jag var och handlade hade jag H i ringsjalen.
Då kommer det fram en främmande kvinna.

Hon: Hon sitter skönt i den där va?
Jag: Ja, det gör hon :D
Hon: Hur knyter du den?
Jag: Just den här behöver man inte knyta, man reglerar den i ringarna här.
Hon: Så härligt att äntligen se någon som bär sitt barn som man ska. Alla vill ju ha sina barn framåtvända nu för tiden.

:app: :app: :app:
Användarens profilbild
Av sanna73
:vågen:

Jag råkade ut för något liknande när jag gick in på stadsbiblioteket idag :D
H satt uppknuten i sjalen på höften och en kvinna stannade mig och frågade om det var svårt att knyta sådär.
Jag förklarade lite och när vi skulle gå vänder sig kvinnan till A som står bredvid och frågar "Har du också fått åka sådär mysigt när du var liten" A svarar såklart "Ja" varpå kvinnan säger "Så tryggt det måste varit för dig" :loving:
Av corona
sanna73 skrev::vågen:

H satt uppknuten i sjalen på höften och en kvinna stannade mig och frågade om det var svårt att knyta sådär.
Jag förklarade lite och när vi skulle gå vänder sig kvinnan till A som står bredvid och frågar "Har du också fått åka sådär mysigt när du var liten" A svarar såklart "Ja" varpå kvinnan säger "Så tryggt det måste varit för dig" :loving:

:vågen: :heart: :app:
Av Emmiez
corona skrev::vågen: :vågen: :vågen:

Idag när jag var och handlade hade jag H i ringsjalen.
Då kommer det fram en främmande kvinna.

Hon: Hon sitter skönt i den där va?
Jag: Ja, det gör hon :D
Hon: Hur knyter du den?
Jag: Just den här behöver man inte knyta, man reglerar den i ringarna här.
Hon: Så härligt att äntligen se någon som bär sitt barn som man ska. Alla vill ju ha sina barn framåtvända nu för tiden.

:app: :app: :app:
vilken kommentar :vågen:

jag fick höra en gång att det va så mysigt att se mig bära Amanda på ryggen, för då tänkte hon på nåt afrikanskt land hon jobbat i där alla bar så.
sanna73 skrev::vågen:

:heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:love:
Användarens profilbild
Av Diesel
Jag fick också en härlig kommentar i mataffären förut i veckan - det var en äldre dam som passerade oss, tittade uppskattande och sa "-Men vad praktiskt för mamman, och så skönt för barnet!" :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Blev stirrad på i mataffären igår av flera. En kvinna tom vände sig om och stirrade när hon gick förbi. J myste ner sig i bårpåsen och somnade sittande i den på min höft :heart: Jättemysigt men det börjar bli tungt nu...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?