Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Du får nog rulla dig i lera, för att några vuxenpoäng ska försvinna. Sätta pengarna på billånet var värt extremt många vuxenpoäng ;)
Men, om ni lyckas betala av lånet så har ni ju mer pengar varje månad till sjalar :vågen:
Thowida tja en del sjalar rullar ju runt på säljes, men två av dem du sålde tillhörde drömvarianterna... å sen hade jag nys på en ny zara.... tycker bara det är tråkigt att vara vuxen ibland... vill ju lägga pengar på leksaker ;-)
JinxLinda skrev:Du får nog rulla dig i lera, för att några vuxenpoäng ska försvinna. Sätta pengarna på billånet var värt extremt många vuxenpoäng ;)
Men, om ni lyckas betala av lånet så har ni ju mer pengar varje månad till sjalar :vågen:
Lera säger du... attans oxå att vi fixade till gräsmattan på baksidan annars hade jag kunnat gjort det på en gång. Nah det är iaf en 2 år till innan billånet är avbetalt - men jag vet hur jag är med pengar - kass på att spara då rinner pengarna bara iväg - bättre att dunka in dem på något reellt då - som lån ;-) Men vuxentråkigt är det...
(Vad duktig du var! :tumup: Jag är hopplös med pengar, men trots att jag ofta förköper mig så brukar det lösa sig i slutändan. Borde dock betala mer på mitt bostadslån o inte investera i fler sjalar.... Ska tänka på dig innan jag trycker på "beställ" nästa gång!)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?