Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Du får nog rulla dig i lera, för att några vuxenpoäng ska försvinna. Sätta pengarna på billånet var värt extremt många vuxenpoäng ;)
Men, om ni lyckas betala av lånet så har ni ju mer pengar varje månad till sjalar :vågen:
Thowida tja en del sjalar rullar ju runt på säljes, men två av dem du sålde tillhörde drömvarianterna... å sen hade jag nys på en ny zara.... tycker bara det är tråkigt att vara vuxen ibland... vill ju lägga pengar på leksaker ;-)
JinxLinda skrev:Du får nog rulla dig i lera, för att några vuxenpoäng ska försvinna. Sätta pengarna på billånet var värt extremt många vuxenpoäng ;)
Men, om ni lyckas betala av lånet så har ni ju mer pengar varje månad till sjalar :vågen:
Lera säger du... attans oxå att vi fixade till gräsmattan på baksidan annars hade jag kunnat gjort det på en gång. Nah det är iaf en 2 år till innan billånet är avbetalt - men jag vet hur jag är med pengar - kass på att spara då rinner pengarna bara iväg - bättre att dunka in dem på något reellt då - som lån ;-) Men vuxentråkigt är det...
(Vad duktig du var! :tumup: Jag är hopplös med pengar, men trots att jag ofta förköper mig så brukar det lösa sig i slutändan. Borde dock betala mer på mitt bostadslån o inte investera i fler sjalar.... Ska tänka på dig innan jag trycker på "beställ" nästa gång!)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?