Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
luxia skrev:Du tänker precis rätt luxia. Sätter man sig och tittar på hur den är stickad så ser man maskorna man måste trä tråden igenom. Sen så klipper man upp garnet på mitten så man kan fästa det på vardera sida.Anna skrev:Dum som jag är har jag också lite problem med beskrivningen. HUr gör man liksom på kankterna av hålet? Det fråden man klipper av går väll att dra ut hela vägen runnt eller fäster man de delar som inte är just i hålet? Hmmm, får nog ta en titt på den tilltänkte tröjan ch se vad man kan göra.Nu har jag kollat på Fru Längtans bild hur många gånger som helst! Inte nog med att det är smart; tröjan är ju skitsnygg!
Jag tror att man får fästa två garnändar i halssidorna. Om man alltså klipper av det mellanliggande varvet mitt i den tänkta öppningen, så får man ju lite att fästa med. Tänker jag rätt?
Nej, nu ska jag kolla i tjocktröjeförrådet! (Och om jag inte hittar något, så kanske någon släkting har en för stor tröja ...)
Koala skrev: Min ultimata bärtröja är dock vändbar och har egna armar för bebben!Ja, DET vore ultimat för alla som mig, som har en guldklimp som VÄGRAR ha armarna innanför, annat än när hon sover...![]()
Koala skrev: Min ultimata bärtröja är dock vändbar och har egna armar för bebben!Hihi, det skulle se ut som en tröja för en bläckfisk. Men det är verkligen en kreation jag skulle vilja se i verkligheten!![]()
amöba skrev:Man kan ju plocka upp maskorna och sticka till ärmar och hals ur hålet.Koala skrev: Min ultimata bärtröja är dock vändbar och har egna armar för bebben!Hihi, det skulle se ut som en tröja för en bläckfisk. Men det är verkligen en kreation jag skulle vilja se i verkligheten!![]()
Ni som nu blir inspirerade till tröjskapelser - ni låter väl oss se resultaten?!!!
mammahumla skrev: ...och så börjar jag genast fundera på vilka stora tröjor som kan gömma sig i djupet av min garderob... du har nog skapat en epidemi!
Anso skrev:Ah, det låter jättesmart... och snyggt!mammahumla skrev: ...och så börjar jag genast fundera på vilka stora tröjor som kan gömma sig i djupet av min garderob... du har nog skapat en epidemi!![]()
Jag funderar på att klippa i min första egenstickade lusekofta! Denär hyfsat liksidig fram och bak så den kan jag nog ha att bära i både på magen och ryggen.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?