- fre jun 12, 2009 11:28
Den är ju lite liten på Karin här, men jag såg nu att bilden är tagen när hon var 2½ år...
Å andra sidan så har hon nu som fyraåring samma storlek som sin två år yngre lillebror (som nog ligger ungefär på mittenkurvan om jag minns rätt) så hon har verkligen ovanligt litet huvud.
ellla skrev:För visst måste det vara samma mössa: http://trollmamman.blogsome.com/images/ ... mindre.jpgKaffemoster skrev:Hoppas inte mönstret är stort hela det! För jag stickar den stora storleken som ska vara 62/68. Arvid är 56 lång nu och det skulle vara tråkigt om den blev för liten!Kaffemoster skrev:Nu hittade jag din andra tråd, och sett bilden.ellla skrev:Lite pilligt, men för mig funkar det!Den ser för övrigt ut att bli kalasfin!! Har du visat mönstret, så man kan få en tjuvkik på hur den kommer se ut när den är färdig - eller får vi tåla oss tills du kan presentera en sån bild?
Jag sitter och funderar på om jag ska börja om på Arvids dopklänning, eller om jag ska nöja mig med hur den är...
Jag tror att jag har en sån mössa som syrran stickade till Karin. Fast hon har så litet huvud att hon använde den när hon var 1½ och inte "i dopålder".
Den är ju lite liten på Karin här, men jag såg nu att bilden är tagen när hon var 2½ år...
Å andra sidan så har hon nu som fyraåring samma storlek som sin två år yngre lillebror (som nog ligger ungefär på mittenkurvan om jag minns rätt) så hon har verkligen ovanligt litet huvud.
K -05 och B -07