Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Prost
Såg tråden om MT på Tradera och vill slänga in lite ros om min jättebraiga MT som jag köpte på Tradera i vintras :love: Det är sydd av en dam i Värmland och har funkat superbra för oss! Ryggdelen är inte helt fyrkantig utan lite formad som en "Myran" stolsrygg - alltså smal nertill och sen en "bubbla" upptill. Min dotter är lång (11 månader nu och drygt 80 cm) men sitter fint. Hon har aldrig tyckt om sele (har en Sutemi) utan bara sjal med första ggn vi testade MT slocknade hon nöjt och blir alltid alldeles vild när jag tar fram den :) Jag tycker den avlastar bra: långa breda axelband som är lite veckade där de sitter fast vid ryggdelen och sen smalnar de av fint så knuten blir pytteliten. Materialet är stadigt bomullstyg med något lite syntet i så det inte töjer. MT:n är vändbar och ena sidan är helt svart och andra sidan mönstrad. Vi har mönster av ett ikea-tyg som heter Paradis och dottern tycker väldigt mycket om det. Jag vet att hon har för avsikt att starta upp försäljning på bredare basis och rekommenderar verkligen! Jag betalade 250 på Tradera men vet inte vad hon kommer ha för pris i sin webbutik.

Ville bara säga detta :rodna:
Användarens profilbild
Av Panakeia
250? onekligen ett bra pris - hon måste verkligen älska att sy, för nån lönsamhet kan hon inte ha i verksamheten! har du nåra bilder att dela med dig av? :wink:
Användarens profilbild
Av jelt
Hon har en bild på sin hemsida :loving: gogglade på Otterdesign :app:
Har varit i kontakt med henne och hon kommer ta 350:-, men även lägga ut på tradera för 250:-
De ser fina ut, modell likanade Kozy?!
Tänkte prova en sådan :lol:
Användarens profilbild
Av jelt
www.otterdesignoform.se

Min är påväg :loving:
Kanon service! Mailade i lördags och hon lovade att sy en på en gång. har skickat den till mig idag :app:
Bild kommer :whut:
Användarens profilbild
Av Asia
jag hittar ingen mt på hemsidan :hmm:
Användarens profilbild
Av jelt
Gå in på butik och sedan sida 11 :wink:
Användarens profilbild
Av jelt
Har nu provat min Otter MT.
Underbar att bära i (bara man knyter rätt och brer ut axelbanden :wink: )
Kan klart rekommendera den och billig var den ju också :app:
Provade min Beco, som jag inte använt på ett tag ( har använt min sjal istället), måste säga att MT:n avlastar betydligt bättre :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?