- mån maj 18, 2009 11:00
Såg tråden om MT på Tradera och vill slänga in lite ros om min jättebraiga MT som jag köpte på Tradera i vintras
Det är sydd av en dam i Värmland och har funkat superbra för oss! Ryggdelen är inte helt fyrkantig utan lite formad som en "Myran" stolsrygg - alltså smal nertill och sen en "bubbla" upptill. Min dotter är lång (11 månader nu och drygt 80 cm) men sitter fint. Hon har aldrig tyckt om sele (har en Sutemi) utan bara sjal med första ggn vi testade MT slocknade hon nöjt och blir alltid alldeles vild när jag tar fram den
Jag tycker den avlastar bra: långa breda axelband som är lite veckade där de sitter fast vid ryggdelen och sen smalnar de av fint så knuten blir pytteliten. Materialet är stadigt bomullstyg med något lite syntet i så det inte töjer. MT:n är vändbar och ena sidan är helt svart och andra sidan mönstrad. Vi har mönster av ett ikea-tyg som heter Paradis och dottern tycker väldigt mycket om det. Jag vet att hon har för avsikt att starta upp försäljning på bredare basis och rekommenderar verkligen! Jag betalade 250 på Tradera men vet inte vad hon kommer ha för pris i sin webbutik.
Ville bara säga detta

Ville bara säga detta

Sötungen Stella 080613 - vår önskestjärna!
Bär i:
röd hug-a-bub
grå mamaVikle
grå EasyHug
blå Sutemi
Önskar mer färg i livet!!!:-)
Vill bli med lång, tunn, vävd sjal med avsmalnande ändar! (ASC/CB...)
Bär i:
röd hug-a-bub
grå mamaVikle
grå EasyHug
blå Sutemi
Önskar mer färg i livet!!!:-)
Vill bli med lång, tunn, vävd sjal med avsmalnande ändar! (ASC/CB...)