- tis jun 02, 2009 00:04
Nu är det dax för ett sommarbyte! Vi bestämde att det skall bli ett "överraskningsbyte", där man helt enkelt får pyssla vad man vill/är bra på/gillar/tror att mottagaren gillar.
(Se vidare i länk till Zmurfans ursprungstråd i mitt inlägg nedanför).
Bytestiden är juni/juli, dvs bytet skall helst vara skickat till din bytesmottagare innan juli är slut.
PM:a mig, Smultronbarn, med ditt namn och din adress senast söndagen den 7 juni. På måndag lottar jag ut byteskompisar och skickar ut adresser till dem som vill vara med. (Säg till om ni tycker att det är för kort tid för anmälan, eller hör av er om ni vill eftersläntra med en anmälan.
).
Frågor/svar som "jag gillar färgen XXX, och har storlek XXX" kan vi ta här i anmälningstråden. (Om det är något som du anser vara känsligt och inte vill skriva öppet i tråden så kan jag givetvis vidarefefordra till din byteskompis.)
Hoppas att ni vill vara med och pyssla i sommar!
Ser fram emot detta! 
Maddemoa
ellla
argentum
corona
sofiutane
noranora
Zandrama
kvarnvik
Knyttet & K
binaem
glis
Elsa
Liten vus
teres
Maerion
Josefina
tussilago
melon
fröken_zombie
Britt
solängel
nakum

(Se vidare i länk till Zmurfans ursprungstråd i mitt inlägg nedanför).
Bytestiden är juni/juli, dvs bytet skall helst vara skickat till din bytesmottagare innan juli är slut.
PM:a mig, Smultronbarn, med ditt namn och din adress senast söndagen den 7 juni. På måndag lottar jag ut byteskompisar och skickar ut adresser till dem som vill vara med. (Säg till om ni tycker att det är för kort tid för anmälan, eller hör av er om ni vill eftersläntra med en anmälan.

Frågor/svar som "jag gillar färgen XXX, och har storlek XXX" kan vi ta här i anmälningstråden. (Om det är något som du anser vara känsligt och inte vill skriva öppet i tråden så kan jag givetvis vidarefefordra till din byteskompis.)
Hoppas att ni vill vara med och pyssla i sommar!

Maddemoa
ellla
argentum
corona
sofiutane
noranora
Zandrama
kvarnvik
Knyttet & K
binaem
glis
Elsa
Liten vus
teres
Maerion
Josefina
tussilago
melon
fröken_zombie
Britt
solängel
nakum
Senast redigerad av Smultronbarn den mån jun 08, 2009 17:10, redigerad totalt 10 gång.
Stolt mamma till Lilleman -06
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.