Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu är det dax för ett sommarbyte! Vi bestämde att det skall bli ett "överraskningsbyte", där man helt enkelt får pyssla vad man vill/är bra på/gillar/tror att mottagaren gillar. :D
(Se vidare i länk till Zmurfans ursprungstråd i mitt inlägg nedanför).

Bytestiden är juni/juli, dvs bytet skall helst vara skickat till din bytesmottagare innan juli är slut.

PM:a mig, Smultronbarn, med ditt namn och din adress senast söndagen den 7 juni. På måndag lottar jag ut byteskompisar och skickar ut adresser till dem som vill vara med. (Säg till om ni tycker att det är för kort tid för anmälan, eller hör av er om ni vill eftersläntra med en anmälan. :wink: ).

Frågor/svar som "jag gillar färgen XXX, och har storlek XXX" kan vi ta här i anmälningstråden. (Om det är något som du anser vara känsligt och inte vill skriva öppet i tråden så kan jag givetvis vidarefefordra till din byteskompis.)

Hoppas att ni vill vara med och pyssla i sommar! :vågen: Ser fram emot detta! :app:
Maddemoa
ellla
argentum
corona
sofiutane
noranora
Zandrama
kvarnvik
Knyttet & K
binaem
glis
Elsa
Liten vus
teres
Maerion
Josefina
tussilago
melon
fröken_zombie
Britt
solängel
nakum
Senast redigerad av Smultronbarn den mån jun 08, 2009 17:10, redigerad totalt 10 gång.
Här kommer lite inspiration saxat från ursprungstråden om bytesförfrågan: :tumup:
http://sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=134195
zandrama skrev:Jag vill också vara med. Äntligen har jag tid att pyssla lite.

Eftersom smultronbarn inte vill administrera frågor tycker jag att man i tråden får skriva lite om sig själv. Intressen, favoritfärger, hatfärger ( 8) ), antal barn och ålder på dem, klädstorlekar (hatt, överkropp, underkropp, sko, samt barnens kropp-, hatt- och sko-storlekar), handleds- och fotledsmått, allergier... Däremot får man inte komma med önskemål, men det är ju bra att veta om det man vill göra öht är gångbart. Nötchoklad är ju kanske inte så lämpligt till någon som är nöt- och mjölkallergiker... :roll:
Smultronbarn skrev:Vad säga om att göra ett "överraskningsbyte"? :D
Typ att man får välja själv, och pyssla det man gillar/är bra på? Gillar man textilt pyssel kan man ju t.ex. göra kläder, förkläde, väska och gillar man smycken kan man ju göra det. Man skulle ju kunna svara på några frågor här i tråden om det behövs (tex klädstorlek, älsklingsfärger mm.) Vad tror ni? :mitvit:Och absolut ett juni/julibyte så att man har lite tid på sig! :tumup:
jag tror jag vill vara med... det var ett tag sen sist nu, men jag gillar att få överraskningar :D
*tassar*
måste fundera lite på vad jag ev sku göra för ngt isf...
Jag vill vara med!

En lista kan ju vara bra.

---

Anmälningslista
Fyll i i bokstavsordning. Glöm inte att skicka PM till Smultronbarn med namn och adress också!

Liten vus ej fått - ej skickat
maddemoa ej fått - ej skickat
smultronbarn ej fått - ej skickat
zandrama ej fått - ej skickat
Jag vill vara med!

En lista kan ju vara bra.

---

Anmälningslista
Fyll i i bokstavsordning. Glöm inte att skicka PM till Smultronbarn med namn och adress också!
ellla ej fått - ej skickat
Jag vill vara med!
Edit: lägger till lite om mig själv. Jag gillar det mesta i pysselväg, helst nåt som användbart, gillar också retro, 70-tal :D Storlek på mig 38, ettårig dotter, strl 80. De flesta färger passar, men helst inte pastell.
---

Anmälningslista
kvarnvik ej fått - ej skickat
Senast redigerad av tweed den ons jun 03, 2009 16:33, redigerad totalt 1 gånger.
Jag hoppar också på igen :D

---

Anmälningslista
Knyttet & K ej fått - ej skickat
Jag ska vara med. Spännande med överraskning!

Anmälningslista
Argentum ej fått - ej skickat
Jag är med. Gillar grönt och rosa och turkos ... och saker som går att använda. Gärna retro. 3 barn flicka 6 år, pojke 5 år och flicka nyfödd. Stl 38/40 själv. Gillar det mesta!

Anmälningslista
Binaem ej fått - ej skickat
Jag gillar det mesta med färg, gärna retro. Till mig 38. Till tjejen 92, huvud 52. Till killen, 62-68, huvud 40-42.

Anmälningslista

Binaem ej fått - ej skickat
sofiutane ej fått - ej skickat

Jag ordnade med bokstavsordning... :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?