- sön maj 24, 2009 14:55
Men nu är jag ju inte sådär jättehemma på allt detta, men om jag gissar att det inte är så lätt att hitta lastin till 90öre per meter gissar jag rätt då? För isåfall betalar jag dig mellanskillnaden blir ju inte många korvören ända...(hehe är ju lön imorrn så då är man rik en liten stund iaf)
Shuna76 skrev:Ok, så nu surar jag ÄNNU mer! Hon påstår att hon skrivit att det bara skulle vara 450 meter i påsen pga att de valt den tjockare varianten 0.22 istället för den tunna 0.12mm, men det är inte vad jag hittatÄh vilken soppaJag hittar 2 olika meddelanden där hon skriver till andra coopmedlemmar, 500m resp. 690m..Hon skulle kolla upp det imorgon i alla fall & återkomma..hur som helst fattas det en hel del!
Om hon skickar extra så det blir 500 meter/påse så blir det faktiska priset 90 öre/m istället för 70 öre/m. Jag har ingen lust att gå back på detta så ni som kan tänka er att köpa för 90 öre istället får det. Jag betalar hellre tillbaka pengarna till er som inte vill & säljer det jag får över någon annanstans. PMa om ni vill köpa för det högre prisetSorry för krånglet!

4-barnsmamma, flickor Stora -99, Mellan -07,Lill -08 och Mini aug -14