Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Shuna76 skrev:Ok, så nu surar jag ÄNNU mer! Hon påstår att hon skrivit att det bara skulle vara 450 meter i påsen pga att de valt den tjockare varianten 0.22 istället för den tunna 0.12mm, men det är inte vad jag hittat :evil: Jag hittar 2 olika meddelanden där hon skriver till andra coopmedlemmar, 500m resp. 690m..Hon skulle kolla upp det imorgon i alla fall & återkomma..hur som helst fattas det en hel del!

Om hon skickar extra så det blir 500 meter/påse så blir det faktiska priset 90 öre/m istället för 70 öre/m. Jag har ingen lust att gå back på detta så ni som kan tänka er att köpa för 90 öre istället får det. Jag betalar hellre tillbaka pengarna till er som inte vill & säljer det jag får över någon annanstans. PMa om ni vill köpa för det högre priset :) Sorry för krånglet! :(
Äh vilken soppa :-( Men nu är jag ju inte sådär jättehemma på allt detta, men om jag gissar att det inte är så lätt att hitta lastin till 90öre per meter gissar jag rätt då? För isåfall betalar jag dig mellanskillnaden blir ju inte många korvören ända...(hehe är ju lön imorrn så då är man rik en liten stund iaf)
Självklart betalar jag mellanskillnaden. Jag har börjat klippa ut blöjor så jag skulle gärna vilja ha mina meter någorlunda snart också :roll: . Vad tråkigt att det blev fel, såklart ska du inte behöva betala för det!
ok med högre pris för mig med. Du kanske kan utgå från vad jag har betalat och räkna ut hur många meter det blir med det nya priset.
Jag har ändå inte planerat något projekt ännu, så några meter kortare kan väl kvitta. Och då kanske den extra biten räcker till någon annan istället.
Nämen, hade jag inte svarat här.....sorry.
Jag kan tänka mig att betala även det andra priset men jag kan även tänka mig att avstå 50 av mina 150 meter.
Har du hört nåt mer från henne? Så irriterande det måste vara för dig (jag har inga problem att vänta, har lite gammal resår hemma fortfarande).
NU kom det extra lastinet jag fick för att kompensera upp påsarna med på tok för lite i..till Sverige alltså, det tog bara 7 veckor :hellu: Så under veckan nångång bör det vara här :vågen: Ni som inte har fått kan men betalat kan väl hojta till här? Jag är rätt säker på att jag har koll på er, men med sommaren upp & ner vågar jag inte lita 100% på mina anteckningar.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?