Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Be-Linda skrev:
thowida skrev:rosa tror jag kan bli riktigt snyggt.. :love:
Ja jag tror nog rosa blir bra! Tips på hur mycket och vilken sort? :hmm:
2 pkt nitor rosa eller fuschia beroende på vilken rosa du vill ha i 60 grader.. :tumup:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Be-Linda skrev:
Lyssna inte på thowida! Hon vill färga alla sjalar rosa! :this: :wink:
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
Be-Linda skrev:
Lyssna inte på thowida! Hon vill färga alla sjalar rosa! :this: :wink:
:Hahaa: :rodna:
Användarens profilbild
Av thanisa
Den färgning som jag är mest nyfiken på att se är faktiskt gul. Skulle vara intressant att se en gul-grön indio.
Av Jinxan
thanisa skrev:Den färgning som jag är mest nyfiken på att se är faktiskt gul. Skulle vara intressant att se en gul-grön indio.
precis...
alla andra färgerna känns så "vanliga"?
Användarens profilbild
Av katha
JinxLinda skrev:
thanisa skrev:Den färgning som jag är mest nyfiken på att se är faktiskt gul. Skulle vara intressant att se en gul-grön indio.
precis...
Jamen då kan man ju köpa laguna om man vill ha gröngulblå... :wink:
Den är förresten fiiiin... :loving:

Jag röstar fortfarande på turkos! (men om turkos kan färga ljust, då blir det gulgrön...) :hmm: :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
JinxLinda skrev:
precis...
Ja, det känns som om det redan finns så många i de färgsättningarna. Tror faktiskt inte jag har sett att de haft en modell med grön och gult tillsammans i indio. Ska nog kolla på birdieroom för att se om det funnits. Jag hittar ingen som är färgad så. I de andra finns det ju en del och många andra av deras vanliga ser ju ut något liknande också.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
JinxLinda skrev:
precis...
Ja jag tvekar väldigt mellan gul och rosa. Den rosa blir nog jättefin, men som sagt gul/grön blir kanske mer ovanlig? :D :hmm:
Av Jinxan
Be-Linda skrev:
JinxLinda skrev:
precis...
Ja jag tvekar väldigt mellan gul och rosa. Den rosa blir nog jättefin, men som sagt gul/grön blir kanske mer ovanlig? :D :hmm:
Gulgrön skulle jag kunna tänka mig blir väldigt somrig :loving:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Det är ju bara det att jag inte riktigt klär i gult... :oops:

Men en varm gul färg skulle vara vackert ihop med grönt och skulle jag nu inte trivas i den går det kanske att byta bort den? :mrgreen:
Av Jinxan
Be-Linda skrev:Det är ju bara det att jag inte riktigt klär i gult... :oops:

Men en varm gul färg skulle vara vackert ihop med grönt och skulle jag nu inte trivas i den går det kanske att byta bort den? :mrgreen:
Ja kanske? :hmm:

Frågan är vilka färger ungefär sjalen skulle bli? :hmm:
Användarens profilbild
Av thanisa
Vilken blå/vit indio är du kommer få hem? Tittade på didymos hemsida och just nu finns det två blå/vita i ordinare sortimentet och en det tillfälliga. Beroende hur kraftig den blå är så kommer ju färgen man färgar med bli lite olika.

Från limited edition indigo-natur
Bild

blå/vit indio från vanliga sortimentet
Bild

Indio tiefblau-weis från ordinare sortimentet
Bild

Sen har det ju funnits en hel radda om limited tidigare i olika blå nyanser. Har dock inte hittat någon som haft både grönt och gul i sig. Jag lägger in bilden på en wellen violett som är färgad gul i tråden över färgade sjalar.
Användarens profilbild
Av thanisa
Gud vad jag får lust att färga en sjal! Wellen braun-natur skulle jag gärna ha. Men det känns lite konstigt att köpa sjal när yngsta är 3 år och man redan har många sjalar hemma.
Bild

Eller kanske köpa en sådan här i ekologisk bomull
Bild
finns i beige/råvit och mossgrön/råvit. Tänk att färga den med grön rosa och få en rosa och brun sjal. De har i varje fall lagomt pris 179 danska kronor för 5 meter sjal och vill man köpa billigare finns det enfärgade för 129 danska kronor och finns i svart, röd och vit
Bild
Användarens profilbild
Av Jemmah
Rosa eller lila säger jag 8)

Thansia, är du sjalfärgargurun här? :wink:
Och finns det förresten någon tråd med praktiska tips och no-nos inför färgning?
(lite OT, förlåt)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
thanisa skrev: blå/vit indio från vanliga sortimentet
Bild

Sen har det ju funnits en hel radda om limited tidigare i olika blå nyanser. Har dock inte hittat någon som haft både grönt och gul i sig. Jag lägger in bilden på en wellen violett som är färgad gul i tråden över färgade sjalar.
Jag tror att det är den här.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?