- sön maj 17, 2009 00:07
Någon som har provat bägge dessa? Vad skiljer de åt? Och vilken tyckte ni var skönast att använda, både framåt och på ryggen?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Summer skrev:Menar du en beco BF eller 4th?
Jag har 2 beco 4th, en beco bf2 och en ap... just nu bär jag mest på ryggen i en manduca![]()
thowida skrev: Beco buttefly har ju en insats som du sätter in barnet i först och påminner lite om babybjörn
Angelicc skrev: Mera plus märkte jag var när man bär runt henne på stan behöver gå på toa och inte har ngnstans att lägga ifrån sig barnet kan man bara knäppa upp höft/midjebältet utan att hon trillar ur, bra för mig som måste knäppa upp bältet för att komma åt byxornaDetta är anledningen till att jag har kvar min
katha skrev:beco 4th och angelpack måste väl vara samma sorts sele?de är ganska lika på många punkter. becon har mer vaddering men om det är bättre eller inte beror ju på ens personliga preferenser.
angelpacken verkar ha bredare midjeband, eller?
becon ser ut att ha bättre/mer vaddering i axelbanden?
diddeldi skrev:Vad anser du?katha skrev:beco 4th och angelpack måste väl vara samma sorts sele?de är ganska lika på många punkter. becon har mer vaddering men om det är bättre eller inte beror ju på ens personliga preferenser.
katha skrev:jag tycker att båda är bra och bekväma men min favorit är angelpack. beco 4th finns ju inte att få tag på längre heller, bara begagnat.diddeldi skrev:Vad anser du?katha skrev:beco 4th och angelpack måste väl vara samma sorts sele?de är ganska lika på många punkter. becon har mer vaddering men om det är bättre eller inte beror ju på ens personliga preferenser.
Jag gillar inte ergon för den är för stor och klumpig.
Manducan är ju fiffig med rygglängden och det sköna midjebältet.
Becon är ju bra med svingmöjligheten och snabb att justera (förutom panelspännet).
Jag är 165 cm och 75 kg. Jag är ganska kort i ryggen (har svårt att få fint fall på klänning, om det är till hjälp![]()
)
Vilken sele skulle du rekommendera mig?
Jag har svårt med axelband på sjalar tex för dom halkar bara ner...måste avsluta tibetanskt hela tiden.
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?