Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
verre skrev:jag kommer inte ihåg vem det var, kanske Apelsin (?) som flätade en jätte hatt med typ 20 sjaler eller så.. jag har letat lite men jag kan inte hitta.. det var många som flätade lite konstiga saker men just den kommer jag ihåg.. en jätte stor en som ett litet barn kröp inunder och gömde sig i..Thanisa var det i denna tråden:
undrar jag om det inte var Apelsin ????
Lillblomma skrev:Jag börjar också på mitten, men jag drar igeom båda tamparna på en gång i varje ögla. Det blir också en kortare tjockare läta som passar perfekt i korgen under min vagn tex. Eller i korgen i hallgarderoben.så gör jag också ibland, när jag t ex ska ha med mig sjalen ut och jag inte vill behöva leta och leta efter mitten på sjalen.
//A
thowida skrev:jo där var den nog..verre skrev:jag kommer inte ihåg vem det var, kanske Apelsin (?) som flätade en jätte hatt med typ 20 sjaler eller så.. jag har letat lite men jag kan inte hitta.. det var många som flätade lite konstiga saker men just den kommer jag ihåg.. en jätte stor en som ett litet barn kröp inunder och gömde sig i..Thanisa var det i denna tråden:
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... a&start=75
Tyvärr verkar bilderna vara borttagna..
verre skrev:Vill ni se den sjalflätan, så finns det i den här tråden från 2007.thowida skrev:jo där var den nog..verre skrev:jag kommer inte ihåg vem det var, kanske Apelsin (?) som flätade en jätte hatt med typ 20 sjaler eller så.. jag har letat lite men jag kan inte hitta.. det var många som flätade lite konstiga saker men just den kommer jag ihåg.. en jätte stor en som ett litet barn kröp inunder och gömde sig i..Thanisa var det i denna tråden:
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... a&start=75
Tyvärr verkar bilderna vara borttagna..
Christin3 skrev:Jag fattar hur hon gör på videon, hon "virkar".Sjalflätan är egentligen ingen fläta utan luftmaskor.
Men vaddå "varannan höger, vänster?" Förstår inte alls, en fläta enligt mig behöver tre "toffsar".![]()
hörnsten skrev:Okej, jag började på mitten också men drog båda ändarna igenom, men ska testaChristin3 skrev:Jag fattar hur hon gör på videon, hon "virkar".Sjalflätan är egentligen ingen fläta utan luftmaskor.
Men vaddå "varannan höger, vänster?" Förstår inte alls, en fläta enligt mig behöver tre "toffsar".![]()
En del, t ex jag, börjar istället på mitten och drar då varannan ögla från höger ände och varannan från vänster. Flätan blir då kortare och tjockare.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?