Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy23
Att få bära i sjal :loving: men hade en cuddly wrap tirkå sjal men den gillade inte dottern att "sitta" fast i+ att den blev FÖR varm att bära i på sommaren så sålde den.
Vi ska få tillökning nästa år och jag börjar fundera på HUR ska jag kunna hjälpa våran Då 2åriga dotter och samtidigt ha en bebis i famnen, då kom jag på att neé vill ge sjalen en chans till. och känner liiite små ångest att jag sålde den förra :( köpte iallafall en manduca som jag bar dottern i när hon va liite mindre, men den var SÅ svår att knäppa själv i nacken så gav upp :(

några tips om en bra sjal och tunn till en bebis? som jag kan bära runt i hemma och i affären.
Användarens profilbild
Av Asia
Looma Sino är väl den tunnaste trikåsjalen har jag för mig.
Användarens profilbild
Av LillaMy23
okej, så ta och kika på den :D

kan man bära min dotter på 15månader i den? hon väger 8kg. hon kanske är för stor :p får köra manducan på henne :P
Användarens profilbild
Av LillaMy23
eller kan en tricotti rekomenderas till nyföddingen sen?
Användarens profilbild
Av Asia
LillaMy23 skrev:okej, så ta och kika på den :D

kan man bära min dotter på 15månader i den? hon väger 8kg. hon kanske är för stor :p får köra manducan på henne :P
det går nog, men kan bli lite svajigt. testa en tunnare vävd sjal istället.
Användarens profilbild
Av Annika E
En gauze föreslår jag. Funkar redan från nyfödd, lättknuten och inte varm. :heart:
Användarens profilbild
Av LillaMy23
gauze finns de i flera olika modeller?
och de funkar för både nyfödd och 15månaders tjejen? :D bär man barnet på ryggen eller "magen" nu när de är så stora som 15månader??

:cry: prövade nyss manducan på dottern, inte använt den på typ 3månader och hon totalvägra sitta i den :( då får jag försöka satsa på syskonet sen ;)
Användarens profilbild
Av LillaMy23
Wrapsody Bali Breeze är det en bra sjal? rekomenderas den till nybörjare?? :D
läste om den och den ska tydligen andas och tunn perfekt till sommaren :D
Användarens profilbild
Av LillaMy23
WBB var visst Wrapsody Bali Breeze ..hahaha kan inte förkortningar när de gäller sjalar :oops:
Användarens profilbild
Av Lundie
:cry: prövade nyss manducan på dottern, inte använt den på typ 3månader och hon totalvägra sitta i den :( då får jag försöka satsa på syskonet sen ;)[/quote]

Har du provat att ha henne i manducan på ryggen? Om du har fått upp henne på ryggen kan du kanske gå ut en sväng och titta på roliga saker.

Om bebisen får åka sjal när den kommer så kanske storasyster blir sugen också...
Användarens profilbild
Av LillaMy23
nej får pröv att bära henne på ryggen :)
tror hon fick nån slags panik att "sitta" fast i manducan. hon är så aktiv av sig..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?