- tis maj 12, 2009 13:42
Att få bära i sjal
men hade en cuddly wrap tirkå sjal men den gillade inte dottern att "sitta" fast i+ att den blev FÖR varm att bära i på sommaren så sålde den.
Vi ska få tillökning nästa år och jag börjar fundera på HUR ska jag kunna hjälpa våran Då 2åriga dotter och samtidigt ha en bebis i famnen, då kom jag på att neé vill ge sjalen en chans till. och känner liiite små ångest att jag sålde den förra
köpte iallafall en manduca som jag bar dottern i när hon va liite mindre, men den var SÅ svår att knäppa själv i nacken så gav upp 
några tips om en bra sjal och tunn till en bebis? som jag kan bära runt i hemma och i affären.

Vi ska få tillökning nästa år och jag börjar fundera på HUR ska jag kunna hjälpa våran Då 2åriga dotter och samtidigt ha en bebis i famnen, då kom jag på att neé vill ge sjalen en chans till. och känner liiite små ångest att jag sålde den förra

några tips om en bra sjal och tunn till en bebis? som jag kan bära runt i hemma och i affären.
Har en svart manduca, natur färgad gauze(som jag själv färgat till marinblå) och en freehand mei tai