Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av legenden29
Det var mitt paket ändå! Så nu är jag glad ägare till en Didy cashmere grafit!
Bild
Jag impulsköpte den från norska Krusedull när jag skulle köpa den där ESC-sjalen som man själv har kring halsen som de hade ett enda ex kvar av. Tull tillkom så inte blev det billigt (dyrare än om jag skulle köpt bärsjalen i Sverige, men jag ville ju ha halssjalen o den har jag inte lyckats hitta någon annanstans - fast hade jag vetat att jag skulle ropa hem CasaMias sjal så hade jag nog inte beställt från Norge utan styckat den istället...)
Själva bärsjalen är i allafall fantastisk! Tunnare o mjukare än chokoellipsen med ull i. Glansig o underbar! Men nu är det slutköpt av sjalar för min del (förutom en sån där lavendelsidenellips då, en sån får jag köpa....)
Nu väntar jag alltså på mina Rebozos istället, en underbar lime, o en knallrosa som jag ska sy i ringar i!
Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:Det var mitt paket ändå! Så nu är jag glad ägare till en Didy cashmere grafit!
Bild
Jag impulsköpte den från norska Krusedull när jag skulle köpa den där ESC-sjalen som man själv har kring halsen som de hade ett enda ex kvar av. Tull tillkom så inte blev det billigt (dyrare än om jag skulle köpt bärsjalen i Sverige, men jag ville ju ha halssjalen o den har jag inte lyckats hitta någon annanstans - fast hade jag vetat att jag skulle ropa hem CasaMias sjal så hade jag nog inte beställt från Norge utan styckat den istället...)
Själva bärsjalen är i allafall fantastisk! Tunnare o mjukare än chokoellipsen med ull i. Glansig o underbar! Men nu är det slutköpt av sjalar för min del (förutom en sån där lavendelsidenellips då, en sån får jag köpa....)
Nu väntar jag alltså på mina Rebozos istället, en underbar lime, o en knallrosa som jag ska sy i ringar i!
Oj :love: så vacker!
Användarens profilbild
Av Jemmah
legenden29 skrev:Det var mitt paket ändå! Så nu är jag glad ägare till en Didy cashmere grafit!
Bild
:love:

Nu hänger jag inte med här... ESC-sjalen? :hmm: Såhär dagen mellan semifinalerna får jag självklara associationer, men jag antar att det betyder något annat? :mrgreen:

Edit: nu tror jag att jag förstår vad det betyder, alldeles själv :app:
Användarens profilbild
Av tweed
sapos skrev:
Bild
Oj :love: så vacker!
Den rosa rebozon är min gamla, den är verkligen :shock: -rosa
Av legenden29
Jemmah; Du är väl för härlig! Det tänkte jag inte ens på! Men du har helt rätt! Nu måste jag knata omkring med min musiksjal idag när vi ju gick vidare igår!!!!! Tack för ett gott skratt!
Av legenden29
kvarnvik; Vad spännande! Då törs jag nog inte bära sonen i den när maken är med för han gillar inte "tjejiga saker" o skulle nog döööö om jag bar hans pojke i en rosarosa sjal!
Av eamane
legenden29: Tjusigt, är den mjuk och go som den ser ut med eller?
Av sjaltokan
oohhhh laaaa laaa... :love:
Du har bra smak vad gäller sjalar legenden29.. :heart:
Användarens profilbild
Av sapos
Jag har inte varit ute och kollat brevlådan än, fast jag borde inte ha sjalen förens imorgon och då borde det inte vara någon brådska ut, fast vem vet kanske fått den iaf idag :hmm:
Av sjaltokan
Nu har jag kollat min låda.. :vågen:

Bild

den var inte alls så tjock som stork leo rouge som bodde här några dagar..
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?