Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
legenden29 skrev:Det var mitt paket ändå! Så nu är jag glad ägare till en Didy cashmere grafit!Oj
Jag impulsköpte den från norska Krusedull när jag skulle köpa den där ESC-sjalen som man själv har kring halsen som de hade ett enda ex kvar av. Tull tillkom så inte blev det billigt (dyrare än om jag skulle köpt bärsjalen i Sverige, men jag ville ju ha halssjalen o den har jag inte lyckats hitta någon annanstans - fast hade jag vetat att jag skulle ropa hem CasaMias sjal så hade jag nog inte beställt från Norge utan styckat den istället...)
Själva bärsjalen är i allafall fantastisk! Tunnare o mjukare än chokoellipsen med ull i. Glansig o underbar! Men nu är det slutköpt av sjalar för min del (förutom en sån där lavendelsidenellips då, en sån får jag köpa....)
Nu väntar jag alltså på mina Rebozos istället, en underbar lime, o en knallrosa som jag ska sy i ringar i!
legenden29 skrev:Det var mitt paket ändå! Så nu är jag glad ägare till en Didy cashmere grafit!
Jag impulsköpte den från norska Krusedull när jag skulle köpa den där ESC-sjalen som man själv har kring halsen som de hade ett enda ex kvar av. Tull tillkom så inte blev det billigt (dyrare än om jag skulle köpt bärsjalen i Sverige, men jag ville ju ha halssjalen o den har jag inte lyckats hitta någon annanstans - fast hade jag vetat att jag skulle ropa hem CasaMias sjal så hade jag nog inte beställt från Norge utan styckat den istället...)
Själva bärsjalen är i allafall fantastisk! Tunnare o mjukare än chokoellipsen med ull i. Glansig o underbar! Men nu är det slutköpt av sjalar för min del (förutom en sån där lavendelsidenellips då, en sån får jag köpa....)
Nu väntar jag alltså på mina Rebozos istället, en underbar lime, o en knallrosa som jag ska sy i ringar i!
sapos skrev:Den rosa rebozon är min gamla, den är verkligenlegenden29 skrev:Det var mitt paket ändå! Så nu är jag glad ägare till en Didy cashmere grafit!Oj
Nu väntar jag alltså på mina Rebozos istället, en underbar lime, o en knallrosa som jag ska sy i ringar i!så vacker!
legenden29 skrev:Jaaaa, den är supermjuk!Den är jättefin
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?