- lör maj 09, 2009 09:03
"Läskigaste" jag sett annars i bärväg var förra sommaren under en av de varmaste dagarna, en pytte bebis framåtvänd i en bb , hängandes (så han hon såg avsvimmad ut) sovande utan mössa på huvudet, medans mamma hade både keps och solglajjor... Då fick maken hålla i mig för började muttra om att det skulle vara spöstraff på sånt
lotusx skrev:Ser inte särskilt många som bär här. Händer att jag ser trikåsjalar med spädbarn dock. Många bär helt galet så att huvudet inte får ordentligt stöd. Ser värre ut än i Baby Björn men jag är en fegis så jag håller tyst.Oj det har jag inte sett faktiskt - usch vad svårt det måste vara att säga något då ... jag har ju en tunga som jag inte alltid hinner med

"Läskigaste" jag sett annars i bärväg var förra sommaren under en av de varmaste dagarna, en pytte bebis framåtvänd i en bb , hängandes (så han hon såg avsvimmad ut) sovande utan mössa på huvudet, medans mamma hade både keps och solglajjor... Då fick maken hålla i mig för började muttra om att det skulle vara spöstraff på sånt

4-barnsmamma, flickor Stora -99, Mellan -07,Lill -08 och Mini aug -14