jazoo skrev:Jag förstår inte hur du menar med färdigknuten, hur ska du få dit barnet då?
Jo, men... Om man lägger mitten över ryggen och gör en lös enkel knut fram och sen stoppar ändarna i fickorna... Då borde man kunna hiva upp ungen, dra upp smokingbältet (heter det så när det är bak på ryggen??!?!

) tvärs över barnets rygg och sen dra åt kruten över mammas bröst. Eller, det blir kanske krångligt att krångla in barnets ben och rätta till sjalen, fast det borde gå...
jazoo skrev:Och ang hitta tillbaka till sjalarna.... Kan du inte bara gå hemifrån med sjal istället för sele, lämna selen hemma och se vad som händer? Lite sjalterapi, liksom?
Är du tokig??!?!

Tänk om det... Inte GÅR då! Om L bara vill upp och ner och upp och ner... Tänkt om typ... Jorden går under då! Eller nåt... Näääeeee.... Vad vore egentligen det värsta som kan hända... Klart jag kan... Kanske.
jazoo skrev:Du ska inte till sumpan eller solna någon gång snart, förresten, så vi kan ta den där fikan som vi pratat om? (Sorry för trådkap) Så kan jag sjalinspirera lite.... Jag är nämligen inte alls speciellt förtjust i selen jag har nu.
Tjaaa.... Om inte annat kan jag väl
göra mig ett ärende dit... Eller hur! T är på dagis ti-to mellan 9 o 14. Måndagar är vi ofta upptagna på ÖFs uteverksamhet häruppe på Domarudden. Men fredagar är lite mer öppna. Mulle Meck är ju tex trevligt en fredag med vackert väder... Eller ett fik i Solna, men
inte om majn har en fyraåring med spring i benen med sig...
Ska vi dra ihop en "riktig" sjalträff hos Mulle Meck tex, den 15 maj?
//A
Å vet du!!!! Min svägerska har en ny bebis i magen nu som har suttit fast 11 veckor!!! Så SNART ska vi se filmen tillsammans!!!
Tjohoooo!