Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sagis
katha skrev:
sagis skrev:
katha skrev:
sagis skrev:Jag ska köpa en Zara :D Men jag vet inte vilken längd jag ska välja. Funderar på om det räcker med 4,7. Eller man kanske ska ta 5,2 :hmm: Sen är det färgen... jag är sugen på en chocco men är osäker på färgen. Är den ljus eller mörk? Bilderna visar ju olika :hellu: Någon som har en chocco? Detta är beslutsångest på hög nivå :wink:
Jaghar en 4,7 m och räcker gott till vrikkesikker. Det är långa ändar och dom går utmärkt att knyta på. Om du inte vill ha långa svansar vill säga. Det beror ju på vad du drar i klädstrl också. Chocco är ljusljus mjölkchoklad, ljusare än earth. Kolla länken som thowida satte in här ovan på zaraflätor, där ligger chocco . :)
Tack! Det blir nog en 4,7:a. Misstänkte att chocco var ganska ljus. Jag vill ha en chokladgås också... inte kan man väl ha två bruna sjalar. Får nog tänka om.. Jag vill ju ha allihop :evil:

Hur är tjockleken? Blir Zaran varm i sommar? Kanske bättre som höstsjal?
Beror ju på vad du har nu och bär i. Jag skulle nog satsa på gåsen. Du kan ju börja samla sjalar med brunt i! Ellevill kommer i juni ut med en sjal med rosa och brunt i! :twisted:
Den är ganska tät tycker jag men den säjs vara ganska sval ändå på sommaren, jag skaffade min nu i vinter så jag har inte testat värme än..
Du kan ju få köpa min zara curry 4,7 m om du vill... :roll: Jag ska köpa annan för jag beställde en indio primula som blev lite för lik i färgerna..
Jag har redan en gås... men jag vill ju ha en till :oops:
Har du en curry till salu? Jag som precis började snegla på curryn :twisted: Ska bara bestämma mig först...
Användarens profilbild
Av sapos
kvarnvik skrev:Jag har ju missat att tassa den här tråden. Mittmarkeringen sitter inte i mitten på min Infinity heller, btw.
kanske är så på Extended Version då :hmm: eftersom min orginal är markeringen i mitten.
Så är det olika "lappar" på mina olika zaror, på orginalen är det 1 vit lapp och på freshen 2svarta lappar
Användarens profilbild
Av hcvc
Nytt ämne som jag importerar från annan tråd:
JinxLinda skrev:
hcvc skrev:
JinxLinda skrev:
katha skrev:
mari_tres skrev:
katha skrev:
Jag menade om ändarna slutar som zaraändar eller typ didy? :hmm:
Jaaa.... vaddå? :hmm: Ändarna är 20 cm långa så de är väl mer lik didyn än zaran. Var det inte det du undrade?
*förvirrad*

:lol: Det förstår jag!
Jag menar om ändarna slutar som zara, sådär v formade ändar att dom är skurna exakt likadant på bägge sidor av änden eller om dom är sådär avskurna snett som på indio... (är den nån som fattar vad jag menar!? :hmm: :roll: )
Jo jag förstår. på Didy är de diagonala (heter det inte så) :D och på Zara är de avsmalnande
What :hmm: ? Me no fattar nothing :hellu: . Jag har diagonala=snedskurna både på Didy och Zara. Men mycket längre på Zaran. Om det här känns som en flytvästdiskussion, så lägger jag villigt ner innan jag börjar...
Men på Zara så blir väl sjalen smalare från båda kanterna? såhär:
Bild
(snyggaste bilden någonsin) ;)
Min Zara är snedskuren - har ni avsmalnande?
Användarens profilbild
Av sapos
hcvc skrev:Nytt ämne som jag importerar från annan tråd:
JinxLinda skrev:
hcvc skrev:
JinxLinda skrev:
katha skrev:
mari_tres skrev:
katha skrev:
Jag menade om ändarna slutar som zaraändar eller typ didy? :hmm:
Jaaa.... vaddå? :hmm: Ändarna är 20 cm långa så de är väl mer lik didyn än zaran. Var det inte det du undrade?
*förvirrad*

:lol: Det förstår jag!
Jag menar om ändarna slutar som zara, sådär v formade ändar att dom är skurna exakt likadant på bägge sidor av änden eller om dom är sådär avskurna snett som på indio... (är den nån som fattar vad jag menar!? :hmm: :roll: )
Jo jag förstår. på Didy är de diagonala (heter det inte så) :D och på Zara är de avsmalnande
What :hmm: ? Me no fattar nothing :hellu: . Jag har diagonala=snedskurna både på Didy och Zara. Men mycket längre på Zaran. Om det här känns som en flytvästdiskussion, så lägger jag villigt ner innan jag börjar...
Men på Zara så blir väl sjalen smalare från båda kanterna? såhär:
Bild
(snyggaste bilden någonsin) ;)
Min Zara är snedskuren - har ni avsmalnande?
På båda mina är det snedskurna :wink:
Användarens profilbild
Av hcvc
sapos skrev:
kvarnvik skrev:Jag har ju missat att tassa den här tråden. Mittmarkeringen sitter inte i mitten på min Infinity heller, btw.
kanske är så på Extended Version då :hmm: eftersom min orginal är markeringen i mitten.
Så är det olika "lappar" på mina olika zaror, på orginalen är det 1 vit lapp och på freshen 2svarta lappar
På min "gamla", smala Candy sitter det en lapp, en ful, vit precis i mitten.
Användarens profilbild
Av sapos
hcvc skrev:
sapos skrev:
På min "gamla", smala Candy sitter det en lapp, en ful, vit precis i mitten.
men då måste det väl vara på Extended Version som de inte sitter i mitten då :hmm: För låter som om det ser ut som på din candy som på min orginal
Användarens profilbild
Av katha
Detta blir en ny fråga till scharlott.
Varför har en del zaror snedskurna ändar och en del avsmalnande?
Jag trodde avsmalnande var standard på zara..,
Användarens profilbild
Av katha
sapos skrev:
katha skrev:Jag har zara curry EV och svart lapp med avsmalnande ändar.
hur var det satt de i mitten på din?
Nej, den sitter inte på mitten..Väldigt konstigt och f-n så irriterande.....
Användarens profilbild
Av sapos
katha skrev:
sapos skrev:
katha skrev:Jag har zara curry EV och svart lapp med avsmalnande ändar.
hur var det satt de i mitten på din?
Nej, den sitter inte på mitten..Väldigt konstigt och f-n så irriterande.....
visst är det irriterande! blir tokig varje gång :evil: men då verkar det ju som om det är på just EV de sitter "fel"
Av Jinxan
katha skrev:Detta blir en ny fråga till scharlott.
Jag trodde också det var avsmalnande ändar på Zara :D
Användarens profilbild
Av hcvc
JinxLinda skrev:
katha skrev:Detta blir en ny fråga till scharlott.
Jag trodde också det var avsmalnande ändar på Zara :D
Kan det vara ytterligare något som skiljer sig på EV och smala?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?