- mån apr 27, 2009 16:50
Har du en curry till salu? Jag som precis började snegla på curryn
Ska bara bestämma mig först...
Två flickor födda 2005 & 2008
katha skrev:Jag har redan en gås... men jag vill ju ha en tillsagis skrev:Beror ju på vad du har nu och bär i. Jag skulle nog satsa på gåsen. Du kan ju börja samla sjalar med brunt i! Ellevill kommer i juni ut med en sjal med rosa och brunt i!katha skrev:Tack! Det blir nog en 4,7:a. Misstänkte att chocco var ganska ljus. Jag vill ha en chokladgås också... inte kan man väl ha två bruna sjalar. Får nog tänka om.. Jag vill ju ha allihopsagis skrev:Jag ska köpa en ZaraJaghar en 4,7 m och räcker gott till vrikkesikker. Det är långa ändar och dom går utmärkt att knyta på. Om du inte vill ha långa svansar vill säga. Det beror ju på vad du drar i klädstrl också. Chocco är ljusljus mjölkchoklad, ljusare än earth. Kolla länken som thowida satte in här ovan på zaraflätor, där ligger chocco .Men jag vet inte vilken längd jag ska välja. Funderar på om det räcker med 4,7. Eller man kanske ska ta 5,2
Sen är det färgen... jag är sugen på en chocco men är osäker på färgen. Är den ljus eller mörk? Bilderna visar ju olika
Någon som har en chocco? Detta är beslutsångest på hög nivå
Hur är tjockleken? Blir Zaran varm i sommar? Kanske bättre som höstsjal?![]()
Den är ganska tät tycker jag men den säjs vara ganska sval ändå på sommaren, jag skaffade min nu i vinter så jag har inte testat värme än..
Du kan ju få köpa min zara curry 4,7 m om du vill...Jag ska köpa annan för jag beställde en indio primula som blev lite för lik i färgerna..

Har du en curry till salu? Jag som precis började snegla på curryn