Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Edith
Du är ju superduktig! :urule: Toppensnygga grejor!
Användarens profilbild
Av Anso
Liten vus skrev:
Anso skrev:Vad är det för mönster du har använt till overallerna?
Det är måttligt modifierade grundmallar från boken "Kläder till barn 0-3 år".
Jag tycker det brukar bli lite fyrkantigt och säckigt om man utgår från mönstret rakt av, har ett mjukisset jag gjorde det med tex och de är fortfarande för stora på bredden men för korta i armar och ben samt för små i halsringningen :/
Åh, tack! Den boken har jag ju och jag bläddrade i den och tyckte mig känna igen modellen men du har rätt de blir lite breda kläderna.
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Liten vus skrev:
Selman_73 skrev:Finfina grejjor....gillar särskilt gripbollarna skarpt. Förstår att du kommer sakna velouren den är ju dö-läcker! :)
Vilket mönster har du använt till gripbollarna?
Det var något färdigt mönster som fanns i Kalikåbutiken i Gamla Stan här i Stockholm.

Kan försöka fota mönstret också och lägga upp nu när jag såg någon önskade instruktioner.
Ja gör det. :app:
Användarens profilbild
Av Selman_73
Ho ho? Ho ho?
Mööööönster.....till de härliga gripbollarna alltså.

:eld: :eld: :app:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Den gröna är ju verkligen jättefin!!! :loving:
Vad du kan du!
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag köpte precis sådanan gripbollar på butiken i Gamla Stan och tänkte att det säkert skulle gå lika bra att göra sådana själv. Men, färgerna på de bollar jag köpte var röd, grön, blå och gul med svart och vitt. Jag tyckte att det var lite kul eftersom vi ska adoptera från Sydafrika och det är ju de färgerna som de har i sin flagga. En gripboll ska jag ta med mig ner och ge till barnhemmet och den andra ska vi ha här hemma. Men, om det är enkelt att göra gripbollar så kanske jag kan sy några fler att ta med ner till barnhemmet. De var ju inte direkt billiga att köpa heller...

Jättefina overaller också. Jag har också den boken och har precis som du upptäckt att man får lov att modifiera mönstren litegrann.
Användarens profilbild
Av zandrama
Du är ju så vansinnigt duktig! Jag vill också ha tid att bli sådär duktig. Till nästa barn, kanske... *drömmer*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?