Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Liten vus skrev:Åh, tack! Den boken har jag ju och jag bläddrade i den och tyckte mig känna igen modellen men du har rätt de blir lite breda kläderna.Anso skrev:Vad är det för mönster du har använt till overallerna?Det är måttligt modifierade grundmallar från boken "Kläder till barn 0-3 år".
Jag tycker det brukar bli lite fyrkantigt och säckigt om man utgår från mönstret rakt av, har ett mjukisset jag gjorde det med tex och de är fortfarande för stora på bredden men för korta i armar och ben samt för små i halsringningen :/
Liten vus skrev:Ja gör det.Selman_73 skrev:Finfina grejjor....gillar särskilt gripbollarna skarpt. Förstår att du kommer sakna velouren den är ju dö-läcker!Det var något färdigt mönster som fanns i Kalikåbutiken i Gamla Stan här i Stockholm.
Vilket mönster har du använt till gripbollarna?
Kan försöka fota mönstret också och lägga upp nu när jag såg någon önskade instruktioner.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?