Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
katha skrev:Jag är så nyfiken på vilka skillnader det egentligen är mellan zara och jade, det måste ju finnas några fler än mönstret? Jag har läst någonstans att jade ska vara mer stretchig (stavade jag rätt?) än zara?Ja, jag tycker min Jade är mer stretchig och mjuk. Jag har en Zara Candy, den smala versionen alltså, och den är visserligen mjuk, men vävningen känns ändå lite stummare än i Jade.
Hur är ändarna på jade, är dom lika långa som zara?
visslan skrev:Då kommer jag att älska jade hör jag!katha skrev:Jag är så nyfiken på vilka skillnader det egentligen är mellan zara och jade, det måste ju finnas några fler än mönstret? Jag har läst någonstans att jade ska vara mer stretchig (stavade jag rätt?) än zara?Ja, jag tycker min Jade är mer stretchig och mjuk. Jag har en Zara Candy, den smala versionen alltså, och den är visserligen mjuk, men vävningen känns ändå lite stummare än i Jade.
Hur är ändarna på jade, är dom lika långa som zara?
Annars har de lika låna avsmalnande ändar.
visslan skrev:Låter som om jag måste ha en Jade också
Ja, jag tycker min Jade är mer stretchig och mjuk. Jag har en Zara Candy, den smala versionen alltså, och den är visserligen mjuk, men vävningen känns ändå lite stummare än i Jade.
Annars har de lika låna avsmalnande ändar.
katha skrev:Nu blir jag nyfiken, vilka har ni förhandsbokat?Jag har bokat en Aubergin 4,7!![]()
Jag har lagt in intresseanmälan på en Jade mild men kan inte bestämma mig för vilken längd jag ska ha...
emellen skrev:katha skrev:Nu blir jag nyfiken, vilka har ni förhandsbokat?Jag har bokat en Aubergin 4,7!![]()
Jag har lagt in intresseanmälan på en Jade mild men kan inte bestämma mig för vilken längd jag ska ha...
CarolineJ skrev:Och jag en Aubergin 3,7Precis vad jag också tänkte mig, om det skulle dyka upp oväntade pengar på kontot (och ja, sånt händer här)Behöver verkligen en ryggsjal nu
CarolineJ skrev:Ja jag blev så glad när jag såg att det ska gå att få 3,7mKnyter man ryggsäck med 3,7??Och att den är 70 bred gör ju att det måste bli en perfekt ryggsjal.
Har velat ganska mycket ett tag nu då jag har kollat sjalar på runt 3,7 och när detta dök upp så blir det ju precis som jag ville från början
hcvc skrev:Aubergine verkar bli en storsäljareDet är nog för att den verkar vara sjukt snygg!
JinxLinda skrev:Är man liten så är väl det en bra längd vad jag har fattat iafCarolineJ skrev:Ja jag blev så glad när jag såg att det ska gå att få 3,7mKnyter man ryggsäck med 3,7??Och att den är 70 bred gör ju att det måste bli en perfekt ryggsjal.
Har velat ganska mycket ett tag nu då jag har kollat sjalar på runt 3,7 och när detta dök upp så blir det ju precis som jag ville från börjaneller finns det flera knytningar?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?