Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag är så nyfiken på vilka skillnader det egentligen är mellan zara och jade, det måste ju finnas några fler än mönstret? Jag har läst någonstans att jade ska vara mer stretchig (stavade jag rätt?) än zara?
Hur är ändarna på jade, är dom lika långa som zara?
Användarens profilbild
Av visslan
katha skrev:Jag är så nyfiken på vilka skillnader det egentligen är mellan zara och jade, det måste ju finnas några fler än mönstret? Jag har läst någonstans att jade ska vara mer stretchig (stavade jag rätt?) än zara?
Ja, jag tycker min Jade är mer stretchig och mjuk. Jag har en Zara Candy, den smala versionen alltså, och den är visserligen mjuk, men vävningen känns ändå lite stummare än i Jade.

Annars har de lika låna avsmalnande ändar.
Användarens profilbild
Av katha
visslan skrev:
katha skrev:Jag är så nyfiken på vilka skillnader det egentligen är mellan zara och jade, det måste ju finnas några fler än mönstret? Jag har läst någonstans att jade ska vara mer stretchig (stavade jag rätt?) än zara?
Ja, jag tycker min Jade är mer stretchig och mjuk. Jag har en Zara Candy, den smala versionen alltså, och den är visserligen mjuk, men vävningen känns ändå lite stummare än i Jade.

Då kommer jag att älska jade hör jag! :eld:
Användarens profilbild
Av sapos
visslan skrev:

Låter som om jag måste ha en Jade också :wink: är ju bra sugen på Royal :mums:
Användarens profilbild
Av emellen
katha skrev:Nu blir jag nyfiken, vilka har ni förhandsbokat? :app:
Jag har lagt in intresseanmälan på en Jade mild men kan inte bestämma mig för vilken längd jag ska ha... :roll:
Jag har bokat en Aubergin 4,7! :love:
Av Jinxan
emellen skrev:
katha skrev:Nu blir jag nyfiken, vilka har ni förhandsbokat? :app:
Jag har lagt in intresseanmälan på en Jade mild men kan inte bestämma mig för vilken längd jag ska ha... :roll:
Jag har bokat en Aubergin 4,7! :love:
:iagree: :love:
Användarens profilbild
Av noranora
CarolineJ skrev:Och jag en Aubergin 3,7 :wink: Behöver verkligen en ryggsjal nu :D
Precis vad jag också tänkte mig, om det skulle dyka upp oväntade pengar på kontot (och ja, sånt händer här) :D
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Ja jag blev så glad när jag såg att det ska gå att få 3,7m :D Och att den är 70 bred gör ju att det måste bli en perfekt ryggsjal.
Har velat ganska mycket ett tag nu då jag har kollat sjalar på runt 3,7 och när detta dök upp så blir det ju precis som jag ville från början :tumup:
Av Jinxan
CarolineJ skrev:Ja jag blev så glad när jag såg att det ska gå att få 3,7m :D Och att den är 70 bred gör ju att det måste bli en perfekt ryggsjal.
Har velat ganska mycket ett tag nu då jag har kollat sjalar på runt 3,7 och när detta dök upp så blir det ju precis som jag ville från början :tumup:
Knyter man ryggsäck med 3,7?? :hmm: eller finns det flera knytningar?
Användarens profilbild
Av hcvc
Aubergine verkar bli en storsäljare :D !
Användarens profilbild
Av CarolineJ
JinxLinda skrev:
CarolineJ skrev:Ja jag blev så glad när jag såg att det ska gå att få 3,7m :D Och att den är 70 bred gör ju att det måste bli en perfekt ryggsjal.
Knyter man ryggsäck med 3,7?? :hmm: eller finns det flera knytningar?
Är man liten så är väl det en bra längd vad jag har fattat iaf :hmm: Har sett att en del till och med kan knyta omslutet på ryggen med den längden
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?