Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
argentum skrev:Vi har två "ljudmaskiner" som får barn att komma till ro:
När dottern vaknade och började böka runt spann kissarna bara mer och hon somnade om.
argentum skrev:Vi har två "ljudmaskiner" som får barn att komma till ro:"Med äkta spinnande"
När dottern vaknade och började böka runt spann kissarna bara mer och hon somnade om.
argentum skrev:Vi har två "ljudmaskiner" som får barn att komma till ro:åh det ser ut som Lillemor (tyvärr bortgången nu) och Waldemar som små
argentum skrev:Vi har två "ljudmaskiner" som får barn att komma till ro:men guuu´ vad gulligt
lena_l skrev:Ursäkta, men jag kan inte låta bli att skratta... Ett får med valljud.Och vem KÖPER något sådant?Vem uppfinner något sådant?
sagis skrev:Ja, det kan man verkligen fråga sig.lena_l skrev:Ursäkta, men jag kan inte låta bli att skratta... Ett får med valljud.Och vem KÖPER något sådant?Vem uppfinner något sådant?
sagis skrev:Precis! Och priset!! 395 fu**ing kr!!lena_l skrev:Ursäkta, men jag kan inte låta bli att skratta... Ett får med valljud.Och vem KÖPER något sådant?Vem uppfinner något sådant?
argentum skrev:Vi har två "ljudmaskiner" som får barn att komma till ro:MEN ÅÅÅÅHHHHH VAD MYSIGT!!!!!!!!!!!
lena_l skrev:Litegrann i samma kategori som "babygunga med många funktioner" och barnvagn med inbyggt högtalarsystem för att barnet ska kunna höra mammas hjärtljud...sagis skrev:Ja, det kan man verkligen fråga sig.lena_l skrev:Ursäkta, men jag kan inte låta bli att skratta... Ett får med valljud.Och vem KÖPER något sådant?Vem uppfinner något sådant?
Blivande och nyblivna föräldrar verkar kunna luras på alla möjliga konstigheter.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?