Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

argentum skrev:Vi har två "ljudmaskiner" som får barn att komma till ro:

Bild

När dottern vaknade och började böka runt spann kissarna bara mer och hon somnade om.
åh det ser ut som Lillemor (tyvärr bortgången nu) och Waldemar som små :loving:

Bild

När dottern vaknade och började böka runt spann kissarna bara mer och hon somnade om.
men guuu´ vad gulligt :heart:
Av Löv
sagis skrev:
lena_l skrev:Ursäkta, men jag kan inte låta bli att skratta... Ett får med valljud. :Hahaa: Vem uppfinner något sådant? :hmm:
Och vem KÖPER något sådant? :shock:
Ja, det kan man verkligen fråga sig. :hmm: Blivande och nyblivna föräldrar verkar kunna luras på alla möjliga konstigheter. :whut:

Bild

:loving: Bebishög :)
lena_l skrev:
sagis skrev:
lena_l skrev:Ursäkta, men jag kan inte låta bli att skratta... Ett får med valljud. :Hahaa: Vem uppfinner något sådant? :hmm:
Och vem KÖPER något sådant? :shock:
Ja, det kan man verkligen fråga sig. :hmm: Blivande och nyblivna föräldrar verkar kunna luras på alla möjliga konstigheter. :whut:
Litegrann i samma kategori som "babygunga med många funktioner" och barnvagn med inbyggt högtalarsystem för att barnet ska kunna höra mammas hjärtljud...
Tråden för klädsömnad

Jag syr en hel del. Inget avancerat, men äl[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?