Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bellisbella
Satt o sydde en ny MT till semestern, för att vara säker på att ha något bra att bära i då. Ville att maken skulle bära också (beställde en ergo här på sjalbarn som han var så skeptiskt till så vi skyndade oss att fara o köpa tyg...) så därför fick han ge önskemål på hur den skulle sys och se ut. Jag skrev och ritade förslag o detaljer på ett papper så fick han välja hur den skulle bli.
så den är:
timglasformad
har insnitt
har breda axelband som är vadderade o smalnar av så den är lättknuten

Den blev faktiskt jättebra! förrutom att tyget är lite glansigt o stretchigt, så jag bara måste sy en till i mer twillaktigt tyg har jag bestämt.
Iallfall här kommer den...
(skulle bara snabbt lägga ihop de två bilderna till en - då jag ändå var tvungen att öppna photoshop för att dra ner på stl - men då kom jag på att jag var bara tvungen att prova mitt nya scrappingkit jag gjort)

Bild

Nå,tror ni pappan bar någonting då?

nä,mest jag, jo han bar en gång, i ERON.... say no more?
Av anna m
Snygg trio! Vad duktig du är!!
Användarens profilbild
Av mammahappy
wow jättesnygg!!
Av corona
Snygg MT & snyggt Scrappat!!!
:urule:
Användarens profilbild
Av ernamalin
:app: Snygg MT och snyggt scrappat!
Av Petrisen
Jättefin! Vad är det för underbart tyg du använt? Timglasformat har jag inte hört om förut, verkar fint! Sitter barnet lika bra i den då? Hur mycket "svänger" den in? Om du orka svara? :wink:
Användarens profilbild
Av bellisbella
Petrisen skrev:Jättefin! Vad är det för underbart tyg du använt? Timglasformat har jag inte hört om förut, verkar fint! Sitter barnet lika bra i den då? Hur mycket "svänger" den in? Om du orka svara? :wink:
Tack BildTyget är ett gardintyg som jag har köpt på en liten tygaffär, polyester + nåntig var det, fanns i flera färger.
Han sitter jättebra i den faktiskt och den är nog hans favorit. Kan mäta måtten sen, har ändå lovat att fota mönstret o lägga ut med mått och så på en annan sida. Men nu ska jag fara och bada en sväng.
Användarens profilbild
Av Helma
Snygg MT! Och fin LO med scrappkitet!
Användarens profilbild
Av bellisbella
Nebulosa skrev:Jättesnygg MT! Jag har verkligen fallit för brunt just nu! Och speciellt med lite mönster på. :love:

Och scrappet var också snyggt! Jag vill också kunna scrappa ju! :?
Bild
Det är jätteroligt att digi-scrappa, började i höstas. Börja ladda ner lite freebies (ikeagodess.blogspot.com) o sen är det bara att scrappa på! Går nog bra i vilket bildbehandlignsprogram som helst.
Av eamane
Jättefin MT och snyggt scrappat :)
Av Petrisen
Du får jättegärna lägga in måtten sen :wink:
Användarens profilbild
Av LisaMarie
GÖRSNYGG! Jag älskar MT, jag älskar brunt, I'm in löööve! :heart:

Här bär maken enbart i Patapumen, allt annat ratas innan det ens provats...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?