- tis jul 17, 2007 23:48
Satt o sydde en ny MT till semestern, för att vara säker på att ha något bra att bära i då. Ville att maken skulle bära också (beställde en ergo här på sjalbarn som han var så skeptiskt till så vi skyndade oss att fara o köpa tyg...) så därför fick han ge önskemål på hur den skulle sys och se ut. Jag skrev och ritade förslag o detaljer på ett papper så fick han välja hur den skulle bli.
så den är:
timglasformad
har insnitt
har breda axelband som är vadderade o smalnar av så den är lättknuten
Den blev faktiskt jättebra! förrutom att tyget är lite glansigt o stretchigt, så jag bara måste sy en till i mer twillaktigt tyg har jag bestämt.
Iallfall här kommer den...
(skulle bara snabbt lägga ihop de två bilderna till en - då jag ändå var tvungen att öppna photoshop för att dra ner på stl - men då kom jag på att jag var bara tvungen att prova mitt nya scrappingkit jag gjort)

Nå,tror ni pappan bar någonting då?
nä,mest jag, jo han bar en gång, i ERON.... say no more?
så den är:
timglasformad
har insnitt
har breda axelband som är vadderade o smalnar av så den är lättknuten
Den blev faktiskt jättebra! förrutom att tyget är lite glansigt o stretchigt, så jag bara måste sy en till i mer twillaktigt tyg har jag bestämt.
Iallfall här kommer den...
(skulle bara snabbt lägga ihop de två bilderna till en - då jag ändå var tvungen att öppna photoshop för att dra ner på stl - men då kom jag på att jag var bara tvungen att prova mitt nya scrappingkit jag gjort)

Nå,tror ni pappan bar någonting då?
nä,mest jag, jo han bar en gång, i ERON.... say no more?