Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Nira skrev:Åh, kära nån, vad gör den? 14000stoppar man in tyg och så kommer det ut superfina saker automatiskt? Eller sköter den hela hemmet? Hmm, jag är definitivt amatör...
Nira skrev:Åh, kära nån, vad gör den? 14000Nä. Det är en ganska avancerad vanlig maskin. Massor med finesser. Det som jag var mest ute efter var det som kallas för frihandsquiltning. Man trycker på en knapp. Då lyser lampan och när man sedan rör tyget så syr maskinen. Stannar tyget så stannar maskinen. Men, även en hel del funktioner för applikationer, till exempel så finns en benspak som lyfter pressafoten. Syr man en applikation så kan man lyfta foten 30-40 gånger och då underlättar en benspak, för då kan jag ha två händer på tyget och styra spaken med benet. Provsydde lite och upptäckte att benspaken var bra för pillejobb också.stoppar man in tyg och så kommer det ut superfina saker automatiskt? Eller sköter den hela hemmet? Hmm, jag är definitivt amatör...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?