thanisa skrev:Vad härligt! Det ser bra ut. Några småsaker dock, kom ihåg också att vi alla är olika och trivs olika att ha det på olika sätt. Personligen så hade jag velat ha barnet lite högre upp på ryggen typ 5 cm eller så. Denna sak vet jag att är olika från person till person men jag skulle få ont i svanken av att ha mina barn såpass långt ner. En småsak till är att jag hade velat vika upp sjalen över axlarna så att inte sjalen hindrar någon rörelsefrihet med armarna.
Lycka till nu med knytningen, det tar några gånger innan man får in det och blir van. Sen kommer småsakerna hur man själv vill ha det efterhand. 
Jo.. jag skulle också vilja honom högre upp... han sitter jättehögt när jag börjar, men av någon "konstig" anledning

så sitter han inte lika högt när jag väl knutit... De gånger jag försökt tidigare så får jag inte sjalen att ens stanna kvar över ryggen på honom, den har glidit ner till rumpan innan jag hunnit bli klar... Men igår var ju sjalen runt honom iallafall

Jag hade nästan gett upp hoppet om att kunna börja knyta på ryggen, men nu fick jag lite hopp igen