Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jaha, det är väl bara att inse att jag blivit helt knäpp när det gäller sjalar. Var hos mina föräldrar i stugan i veckan och har sovit väldigt dåligt i en knölig säng och två flickor som vaknat om vart annat.

Så natten till fredag drömmer jag en mardröm: Jag står i stugan och undrar vart mamma och Millie har blivit av och då klver mamma in med Millie på magen i min lillipop (mamma har aldrig burit i sjal och kommer nog inte att göra det heller) Titta vad jag lyckades med säger hon glatt. Jag blir imponerad men kollar för säkerhets skull hur hon knutit. Då säger mamma: Fast jag fick inte till det med benen så jag var tvungen att klippa lite :whut: Då ser jag till min fasa att hon har klippt två stora hål i sjalen för att få ut Millies fötter :purskis: Det var så verkligt att jag vaknade med hjärtklappning och jag var nästan tvungen att kila ner och kolla så att lollipoppen var hel.

Finns der fler somm drömmer mardrömmar om sina sjalar???
Användarens profilbild
Av Maerion
:fniss: Underbart!
Användarens profilbild
Av Anso
:shock: :shock:
Uuuu, jag läste lite fort där först och insåg först inte att det var en mardröm. Ve och fasa, någon har klippt i hennes sjal var min första tanke!!!
*puh* Där skrämde du mig allt. :wink:

Men jag vet att det var någon här som gav bort en Ringo (var det väl??) och mottagaren tyckte inte att det var så himla smidigt med ringsjal utan klippte väl i den och gjorde något annat av den (snuttetrasa eller vad var det???) *brrrr, ryyyyyys*
Av anna m
:lol:
Användarens profilbild
Av Siena
Anso skrev::shock: :shock:
Uuuu, jag läste lite fort där först och insåg först inte att det var en mardröm. Ve och fasa, någon har klippt i hennes sjal var min första tanke!!!

Men jag vet att det var någon här som gav bort en Ringo (var det väl??) och mottagaren tyckte inte att det var så himla smidigt med ringsjal utan klippte väl i den och gjorde något annat av den (snuttetrasa eller vad var det???) *brrrr, ryyyyyys*
Precis samma här! Åh jag fick lite panik innan jag fattade att det var en mardröm :andasutdjuptavlättnad:

Det där med Ringon har jag också läst om, man hade ju gråtit om det var man själv som gett bort den! :shock:
Användarens profilbild
Av asa
:lol: då har man sjunkit långt ner i sjalträsket, om man drömmer mardrömmar om sjalarna :lol:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Anso skrev::shock: :shock:

Ännu värre, det var en Sino som blev snuttetrasor! :shock:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hua, verkligen hemsk mardröm, men tur att det bara var en dröm så det inte var verklighet. :shock:
Användarens profilbild
Av annemi
:rofl:

Tur att det var en dröm!
Användarens profilbild
Av emelie
Oj, vad läskigt! :shock:

Mardrömmar har jag inte drömt, men när Isanna hade sin röda ellips ute på säljes så drömde jag en natt att jag bar Oliver i den.
och nu är den drömsjalen så klart här hemma. Den sjal- :twisted: var inte att leka med...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?