- sön jul 15, 2007 18:39
Jaha, det är väl bara att inse att jag blivit helt knäpp när det gäller sjalar. Var hos mina föräldrar i stugan i veckan och har sovit väldigt dåligt i en knölig säng och två flickor som vaknat om vart annat.
Så natten till fredag drömmer jag en mardröm: Jag står i stugan och undrar vart mamma och Millie har blivit av och då klver mamma in med Millie på magen i min lillipop (mamma har aldrig burit i sjal och kommer nog inte att göra det heller) Titta vad jag lyckades med säger hon glatt. Jag blir imponerad men kollar för säkerhets skull hur hon knutit. Då säger mamma: Fast jag fick inte till det med benen så jag var tvungen att klippa lite
Då ser jag till min fasa att hon har klippt två stora hål i sjalen för att få ut Millies fötter
Det var så verkligt att jag vaknade med hjärtklappning och jag var nästan tvungen att kila ner och kolla så att lollipoppen var hel.
Finns der fler somm drömmer mardrömmar om sina sjalar???
Så natten till fredag drömmer jag en mardröm: Jag står i stugan och undrar vart mamma och Millie har blivit av och då klver mamma in med Millie på magen i min lillipop (mamma har aldrig burit i sjal och kommer nog inte att göra det heller) Titta vad jag lyckades med säger hon glatt. Jag blir imponerad men kollar för säkerhets skull hur hon knutit. Då säger mamma: Fast jag fick inte till det med benen så jag var tvungen att klippa lite

Finns der fler somm drömmer mardrömmar om sina sjalar???