Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

kvarnvik skrev:Om det inte finns några hjärtan så hoppar jag ur kön, jag har ju ändå velour så jag klarar mig, nästan :wink: Hittade du någon grå åt mig, förresten?
nope, tyvärr. ska jag kolla längre fram eller är det inte aktuellt längre då?
jag hoppar ur kön, jag råkade åka till A&H själv och dom hade massa fina tyger som ja köpte istället :lol:

melon: dom hade nya tyger i lådan, hade inte råd med fler, ville köpa allt dom hade, men men ja får väl åka dit igen :D
ska lägga in bild i bloggen på alla fina tyger ja köpte 8)
melon skrev:
kvarnvik skrev:Om det inte finns några hjärtan så hoppar jag ur kön, jag har ju ändå velour så jag klarar mig, nästan :wink: Hittade du någon grå åt mig, förresten?
Jag tror att den grå som matchade var framtagen ihop med det grå med de svarta ringarna, så det är väl tveksamt om det kommer igen. Men om det skulle dyka upp får du gärna fixa en bit åt mig, fast vid närmare eftertanke tror jag att det räcker med 60cm :D
kvarnvik skrev:
melon skrev:
Jag tror att den grå som matchade var framtagen ihop med det grå med de svarta ringarna, så det är väl tveksamt om det kommer igen. Men om det skulle dyka upp får du gärna fixa en bit åt mig, fast vid närmare eftertanke tror jag att det räcker med 60cm :D
Ok! Nu jobbar jag kväll i veckan så det blir tidigast veckan efter det. Kan du höra av dig ifall du ångrar dig, och om jag inte hör nåt så köper jag?
melon skrev:
kvarnvik skrev:
melon skrev:
Ok! Nu jobbar jag kväll i veckan så det blir tidigast veckan efter det. Kan du höra av dig ifall du ångrar dig, och om jag inte hör nåt så köper jag?
:tumup: Tack för hjälpen!
melon skrev:
sarah* skrev:Melon- du har inte glömt att lägga till mig på listan va?
Joo, det har jag nog... Har du skickat PM? Förlåååt :oops: det blev en sån anstormning och jag bad alla som skickade PM att gå in i tråden och visa intresse istället.
Nu har jag kollat och du måste vara sist i kön eftersom du PMade mig på onsdagen vid 22:13. Lägger till dig på listan. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?