- ons jan 21, 2009 22:38
Om det inte finns några hjärtan så hoppar jag ur kön, jag har ju ändå velour så jag klarar mig, nästan
Hittade du någon grå åt mig, förresten?

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
kvarnvik skrev:Om det inte finns några hjärtan så hoppar jag ur kön, jag har ju ändå velour så jag klarar mig, nästannope, tyvärr. ska jag kolla längre fram eller är det inte aktuellt längre då?Hittade du någon grå åt mig, förresten?
melon skrev:Jag tror att den grå som matchade var framtagen ihop med det grå med de svarta ringarna, så det är väl tveksamt om det kommer igen. Men om det skulle dyka upp får du gärna fixa en bit åt mig, fast vid närmare eftertanke tror jag att det räcker med 60cmkvarnvik skrev:Om det inte finns några hjärtan så hoppar jag ur kön, jag har ju ändå velour så jag klarar mig, nästannope, tyvärr. ska jag kolla längre fram eller är det inte aktuellt längre då?Hittade du någon grå åt mig, förresten?
kvarnvik skrev:Ok! Nu jobbar jag kväll i veckan så det blir tidigast veckan efter det. Kan du höra av dig ifall du ångrar dig, och om jag inte hör nåt så köper jag?melon skrev:Jag tror att den grå som matchade var framtagen ihop med det grå med de svarta ringarna, så det är väl tveksamt om det kommer igen. Men om det skulle dyka upp får du gärna fixa en bit åt mig, fast vid närmare eftertanke tror jag att det räcker med 60cmkvarnvik skrev:Om det inte finns några hjärtan så hoppar jag ur kön, jag har ju ändå velour så jag klarar mig, nästannope, tyvärr. ska jag kolla längre fram eller är det inte aktuellt längre då?Hittade du någon grå åt mig, förresten?
melon skrev:kvarnvik skrev:Ok! Nu jobbar jag kväll i veckan så det blir tidigast veckan efter det. Kan du höra av dig ifall du ångrar dig, och om jag inte hör nåt så köper jag?melon skrev:Jag tror att den grå som matchade var framtagen ihop med det grå med de svarta ringarna, så det är väl tveksamt om det kommer igen. Men om det skulle dyka upp får du gärna fixa en bit åt mig, fast vid närmare eftertanke tror jag att det räcker med 60cmkvarnvik skrev:Om det inte finns några hjärtan så hoppar jag ur kön, jag har ju ändå velour så jag klarar mig, nästannope, tyvärr. ska jag kolla längre fram eller är det inte aktuellt längre då?Hittade du någon grå åt mig, förresten?
sarah* skrev:Melon- du har inte glömt att lägga till mig på listan va?Joo, det har jag nog... Har du skickat PM? Förlåååt
melon skrev:Nu har jag kollat och du måste vara sist i kön eftersom du PMade mig på onsdagen vid 22:13. Lägger till dig på listan.sarah* skrev:Melon- du har inte glömt att lägga till mig på listan va?Joo, det har jag nog... Har du skickat PM? Förlåååtdet blev en sån anstormning och jag bad alla som skickade PM att gå in i tråden och visa intresse istället.
4ungar skrev:vilken köjaaa
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?