- fre jan 16, 2009 11:28
Apropå boken Designstickat så gillar jag den, jag har inte stickat något ur den än, men hela "origamiupplägget" tilltalar mig jättemycket. Behåll den!
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
ellla skrev:Tjaa, det är ju ganska mycket tid det!! Det var jättevacker!Jo, det har känts ganska så segt att bara hålla på med en sak så länge.
melon skrev:Bubbi: Vilket tålamod!!!Tack!Den är jättefin!
Bubbi skrev:Ja, lite knasigtmelon skrev:Bubbi: Vilket tålamod!!!Tack!Den är jättefin!
Det är knasigt, men jag har inte tålamod att sticka ett par sockor.
Jag ville så gärna ha just denna kofta.
Kaffemoster skrev:Idag var hela brevlådan full med garn!!!
Garnet till jumpern var från samma färgbad som mitt första, så det är bara att fortsätta.
zandrama skrev:Det kan vara jättestor skillnad på färbad!! Ska se om jag kan rota fram en bild som jag har som rätt tydligt visar....Kaffemoster skrev:Idag var hela brevlådan full med garn!!!
Garnet till jumpern var från samma färgbad som mitt första, så det är bara att fortsätta.
Men hur mycekt spelar färgbad roll egentligen? Jag brukar inte vara så noga med det (däremot har en del expiditer gått iväg med mina garner till hyllan och fixat så alla kommer från samma färgbad...) Men hur viktigt är det? Om jag alltså har missat eatt köpa ett nystan, eller om det tog mer garn än beräknat eller nåt annat, är det kört då?
Bubbi: Jättefin kofta!
Bubbi skrev:Nebolusa, jag brukar göra öglor av garn och lägga den över högra stickan, sedan är det bara att flytta dem från höger till vänster när man stickar på nästa varv.Stickar du vänsterhänt? Jag flyttar dem från vänster till höger sticka.
Fryle skrev:Nej, jag är bara virrigBubbi skrev:Nebolusa, jag brukar göra öglor av garn och lägga den över högra stickan, sedan är det bara att flytta dem från höger till vänster när man stickar på nästa varv.Stickar du vänsterhänt? Jag flyttar dem från vänster till höger sticka.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?