Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bollen
Oj vad svårt!

Wrapsody Bali Stretch är väl egentligen mitt första val, men den är ju lite dyrare. Vet ju inte hur mycket den blir använd heller.
Användarens profilbild
Av Annika E
diddeldi skrev:
zero.sara skrev:Jag upplevde inte att min mam eco uppförde sig så. Och håller med Lenaskeå om att BBSen är en underbar trikåsjal :tumup:
och jag kan tipsa om att bbs numera heter wrapsody bali stretch, kan vara lite förvirrande om man inte är inne i sjalvärlden tror jag.
Heter den inte Wrapsody Gypsy Mama Stretch numera...? :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Annika E skrev:
diddeldi skrev:
zero.sara skrev:Jag upplevde inte att min mam eco uppförde sig så. Och håller med Lenaskeå om att BBSen är en underbar trikåsjal :tumup:
och jag kan tipsa om att bbs numera heter wrapsody bali stretch, kan vara lite förvirrande om man inte är inne i sjalvärlden tror jag.
Var inte Gypsy mama stretch det engelska namnet på bbs:en? :hmm: :hellu:
Användarens profilbild
Av Bollen
Annika E skrev:
diddeldi skrev:
Har de inte alltid hetat Gypsy Mama från tillverkaren (alltså att vi i Sverige kallar dem för Bali Baby osv)? Eller hur är det ni som vet???
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag älskade vår Babybundler till sonen, men så ville vännerna ha tillbaka den :( så till dottern blev det en BBS. Båda var stabila och hade väldigt god bärkonfort. BBS:en vann dock aningen med att den är tunnare och därigenom lite svalare.

Du kan ju hitta en BBS på säljes för runt en 500 :tumup:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Boadicea skrev:
Bollen skrev:
Annika E skrev:
diddeldi skrev:
Har de inte alltid hetat Gypsy Mama från tillverkaren (alltså att vi i Sverige kallar dem för Bali Baby osv)? Eller hur är det ni som vet???
Jag kan inte påstå att jag vet men jag var in på den amerikanska hemsidan, och där verkar wrapsody användas om alla deras sjalar, och sen heter stretchen forfarande Bali Baby Stretch, Gypsy Mama är väl namnet på tillverkaren, som jag fattar det.
jag ska försöka reda ut det hela :lol:

gypsy mama är företaget som tillverkar sjalen. tidigare har sjalen hetat bali baby stretch (bbs), eller om man även inkluderar företagsnamnet så har den hetat gypsy mama bali baby stretch (smidigt och kort, eller hur :wink: ). nu har dock hon som har gypsy mama bestämt sig för att införa det nya namnet wrapsody på hela långsjalskollektionen, som består av en trikåsjal (bali stretch), en vävd sjal (bali breeze) och en vattensjal (water wrap). för att inte namnen skulle bli för långa så tog hon bort "baby" i namnen. så det nya namnet på bbs är alltså wrapsody bali stretch. företaget heter fortfarande gypsy mama, men det namnet används inte i produktnamnet. i samband med namnändringen så förbättrades även förpackningen och instruktionerna, med varje sjal följer nu en nyproducerad dvd med knytinstruktioner.

hoppas det blev klarare nu :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
diddeldi skrev: jag ska försöka reda ut det hela :lol:

gypsy mama är företaget som tillverkar sjalen. tidigare har sjalen hetat bali baby stretch (bbs), eller om man även inkluderar företagsnamnet så har den hetat gypsy mama bali baby stretch (smidigt och kort, eller hur :wink: ). nu har dock hon som har gypsy mama bestämt sig för att införa det nya namnet wrapsody på hela långsjalskollektionen, som består av en trikåsjal (bali stretch), en vävd sjal (bali breeze) och en vattensjal (water wrap). för att inte namnen skulle bli för långa så tog hon bort "baby" i namnen. så det nya namnet på bbs är alltså wrapsody bali stretch. företaget heter fortfarande gypsy mama, men det namnet används inte i produktnamnet. i samband med namnändringen så förbättrades även förpackningen och instruktionerna, med varje sjal följer nu en nyproducerad dvd med knytinstruktioner.

Mycket klarare :hellu: :lol:
Användarens profilbild
Av Annika E
diddeldi skrev:
Boadicea skrev:
Bollen skrev:
Annika E skrev:
diddeldi skrev:
Jag kan inte påstå att jag vet men jag var in på den amerikanska hemsidan, och där verkar wrapsody användas om alla deras sjalar, och sen heter stretchen forfarande Bali Baby Stretch, Gypsy Mama är väl namnet på tillverkaren, som jag fattar det.
jag ska försöka reda ut det hela :lol:

Klart som korvspad...eller nåt... :hellu: :Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?