- fre jul 06, 2007 13:21
Jag har bloggat om det men delar med mig här också, jag kan inte låta bli...
Var på BVC igår och fick komma till en annan ssk eftersom hon vi har annars är på semester. Denna tjejen har inte sett mina bärdon förut, så hon frågade om ringsjalen jag bar Jonathan i, om den var bekväm och var jag fått tag på den osv.
Tyckte att roligaste frågan var “går det att få tag på i Sverige?”
Det kanske inte är så lätt att veta om man inte är sjalmänniska, men jag tyckte frågan var rolig ändå, så mycket sjalar som det finns! Hur har de kunnat undgå henne så helt och hållet?
Kul i alla fall att hon var uppriktigt intresserad av den och tyckte den verkade praktisk, särskilt som jag kunde trolla fram både blöja och BVC-boken ur fickan på sjaländen!

Var på BVC igår och fick komma till en annan ssk eftersom hon vi har annars är på semester. Denna tjejen har inte sett mina bärdon förut, så hon frågade om ringsjalen jag bar Jonathan i, om den var bekväm och var jag fått tag på den osv.
Tyckte att roligaste frågan var “går det att få tag på i Sverige?”

Kul i alla fall att hon var uppriktigt intresserad av den och tyckte den verkade praktisk, särskilt som jag kunde trolla fram både blöja och BVC-boken ur fickan på sjaländen!