Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
sagogrynet skrev:Här kommer purpursky i alla fall...Men alltså nu måste jag få fråga, har undrat länge nämligen. Tycker du att bilden stämmer överens med sjalen i verkligheten? Min Purpursky var inte alls så skrikande rosa som din ser ut att vara på bilden?!
Isanna skrev:Men din - Isannas alltså - ser ju röd ut!?sagogrynet skrev:Här kommer purpursky i alla fall...Men alltså nu måste jag få fråga, har undrat länge nämligen. Tycker du att bilden stämmer överens med sjalen i verkligheten? Min Purpursky var inte alls så skrikande rosa som din ser ut att vara på bilden?!
![]()
Så här ser min ut, möjligen lite mer rosa än vad den ser ut, men inte som din ser ut på min skärm iallafall.
Hjälp mig i mitt detektivarbete nu.
MammaTillFelicia skrev:jag har sett purpurskyn i verkligheten, och jag tycker inte alls att den är så snyggt rosa som på första bilden, men kanske inte riktigt så röd som isannas heller, någon mellanting typ =)Jag hade fått för mig att den var som du säger, inte så rosa men inte röd heller. Dock var den rosa-varianten fin, den mer röda purpurskyn tilltalade mig inte lika mycket. Men namnet purpursky förknippar jag inte med rött.
Nebulosa skrev:Hittade denna bild:OT - men vad är det där för grodposition?
Ser också rätt röd ut.
Jag gillade Ljung VÄLDIGT MYCKET!!!!
3-barns mor skrev:Ja, usch! Det är en jättedålig bild!Nebulosa skrev:Hittade denna bild:OT - men vad är det där för grodposition?
Ser också rätt röd ut.
Jag gillade Ljung VÄLDIGT MYCKET!!!!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?