Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Edith
Åhh, underbara! :shock: :love:
Av eamane
Men purpurskyn är snyggast enligt mej :) Så vitt jag kan se, skulle vilja se IRL!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
tur att ljungen är typ omöjlig att få tag i, så slipper man fundera på om man har råd att köpa en till =)
Användarens profilbild
Av Isanna
sagogrynet skrev:Här kommer purpursky i alla fall...

Bild
Men alltså nu måste jag få fråga, har undrat länge nämligen. Tycker du att bilden stämmer överens med sjalen i verkligheten? Min Purpursky var inte alls så skrikande rosa som din ser ut att vara på bilden?! :hmm:

Så här ser min ut, möjligen lite mer rosa än vad den ser ut, men inte som din ser ut på min skärm iallafall.
Bild

Hjälp mig i mitt detektivarbete nu. :lol:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Isanna skrev:
sagogrynet skrev:Här kommer purpursky i alla fall...

Bild
Men alltså nu måste jag få fråga, har undrat länge nämligen. Tycker du att bilden stämmer överens med sjalen i verkligheten? Min Purpursky var inte alls så skrikande rosa som din ser ut att vara på bilden?! :hmm:

Så här ser min ut, möjligen lite mer rosa än vad den ser ut, men inte som din ser ut på min skärm iallafall.
Bild

Hjälp mig i mitt detektivarbete nu. :lol:
Men din - Isannas alltså - ser ju röd ut!? :hmm: I alla fall på min skärm.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
jag har sett purpurskyn i verkligheten, och jag tycker inte alls att den är så snyggt rosa som på första bilden, men kanske inte riktigt så röd som isannas heller, någon mellanting typ =)
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
MammaTillFelicia skrev:jag har sett purpurskyn i verkligheten, och jag tycker inte alls att den är så snyggt rosa som på första bilden, men kanske inte riktigt så röd som isannas heller, någon mellanting typ =)
Jag hade fått för mig att den var som du säger, inte så rosa men inte röd heller. Dock var den rosa-varianten fin, den mer röda purpurskyn tilltalade mig inte lika mycket. Men namnet purpursky förknippar jag inte med rött. :hmm:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Nebulosa skrev:Hittade denna bild:

Bild

Ser också rätt röd ut.

Jag gillade Ljung VÄLDIGT MYCKET!!!! :love:
OT - men vad är det där för grodposition? :shock:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:hmm: Ja... jag tror att jag tycker att min sjal i verkligheten liknar min bild mest.. :lol: Att den är mer åt det rosa än det röda... Men jag blir osäker nu... :hmm:
Här inne i dunklet är den mer åt rött... Ute i ljuset är den åt det rosa. :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
3-barns mor skrev:
Nebulosa skrev:Hittade denna bild:

Bild

Ser också rätt röd ut.

Jag gillade Ljung VÄLDIGT MYCKET!!!! :love:
OT - men vad är det där för grodposition? :shock:
Ja, usch! Det är en jättedålig bild! :roll:
Användarens profilbild
Av Cecilia
Jag tycker att purpurskyn är mer hallonröd än cericerosa. Någonstans mellan de olika bilderna här.

Jag skulle vilja ha en ljung, men inte till de priserna de går för idag.

Annars har jag nog tänkt mig en purpursky om jag får fler barn i framtiden.

Vilket inte är aktuellt just nu, de planerna ligger på hyllan. Jag vill återetablera mig på abetsmarknaden på något sätt och hinna jobba och tjäna lite pengar. Nu sitter jag verkligen med skägget i brevlådan i aktivitetsgarantin och får inte fler a-kasse dagar och det är inte särskilt kul.
Användarens profilbild
Av annemi
Jag har sett båda irl och jag tycker nog ljungen är finast...men den är ju lite väl dyr :roll:
Av Aelia
annemi skrev:Jag har sett båda irl och jag tycker nog ljungen är finast...men den är ju lite väl dyr :roll:
Klart det är finast :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?